روایت دوکوهه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس


روایت دوکوهه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مراسم روایت حوادثی که در دوران دفاع مقدس در پادگان دوکوهه رخ داده است، برگزار می‌شود.

روایت دوکوهه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، روز پنجشنبه ۱۴ آذر از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ در تالار سوم موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در کنار همدیگر جمع می‌شوند.
سرهنگ پاسدار «عباس رمضانی» از راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس، از دلاوری‌ها، ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان و حوادثی که در آن زمان در پادگان دوکوهه رخ داده است، برای بازدیدکنندگان این موزه روایت‌گری می‌کنند.

امضای تفاهم‌نامه همکاری «موزه انقلاب اسلامی» و «انجمن دوستی ایران و فرانسه»

تفاهم‌نامه همکاری موزه انقلاب اسلامی و انجمن دوستی ایران و فرانسه با حضور علی‌اصغر جعفری مدیر عامل موزه و سهراب فتوحی رئیس انجمن امضا شد.
این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد همکاری های اجتماعی و فرهنگی و تسهیل برقراری ارتباط و همکاری های فرهنگی با سفارت فرانسه و موسسه مطالعات ایران شناسی فرانسه در ایران وابسته به بخش فرهنگی سفارت (IFRI) توسط انجمن دوستی ایران و فرانسه و همچنین همکاری های لازم در خصوص میزبانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از مهمانان ویژه سفارت فرانسه به امضا رسید.
بسترهای همکاری مستمر و هم افزایی سازمانی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، مناسبتی حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت های مادی و معنوی دو طرف و همچنین نهادینه کردن فرهنگ و ارزش های هویتی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اهداف اهداف این تفاهم نامه است.
علی اصغر جعفری در این جلسه گفت: موزه انقلاب اسلامی و انجمن دوستی ایران و فرانسه به منظور تبیین و ترویج ارزش های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در چارچوب اهداف و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمایل به فراهم سازی بستر های همکاری چند جانبه و توسعه آن به منظور برقراری ارتباط سازمان یافته و بهره مندی از ظرفیت ها جهت انجام فعالیت های فرهنگی – اجتماعی، با بهره گیری از امکانات دو طرف از این تفاهم نامه را دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان