باران اسکله‌های گردشگری در قشم را تعطیل کرد


باران اسکله‌های گردشگری در قشم را تعطیل کرد

قشم- ایرنا- اسکله های گردشگری قشم به دلیل افزایش سرعت باد، تلاطم دریا و بارندگی تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم روز سه‎شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از فعالیت شناورها برای ارائه خدمات گردشگری در اسکله‌های کندالو و شیب دراز جلوگیری شد.

علی اشتری از گردشگران خواست از تجمع در اسگله های گردشگری خودداری کنند و افزود: امنیت مسافران و گردشگران در انجام تفریحات دریایی در راس امور قرار دارد.

وی ادامه داد: وضعیت دریا به صورت مستمر پایش می‌شود و در صورت احراز شرایط اسکله‌های گردشگری بازگشایی می‌شود.

رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم تصریح کرد: تردد شناورهای مسافری به بندرعباس و لندینگ‌کرافت‌ها در مسیر بندرهای لافت به پُهل همچنان در حال انجام است و مسافران می توانند از این مسیر تردد کنند.

هشت اسکله گردشگری در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل و گوران شهرستان قشم فعالیت می‌کنند. این شهرستان ۱۹ اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟