شیطنت رسانه‌ای ناشیانه ضد انقلاب در تحریف یک فیلم


شیطنت رسانه‌ای ناشیانه ضد انقلاب در تحریف یک فیلم

در این مطلب پشت پرده ویدئویی ساختگی را که توسط ضد انقلاب منتشر شده است، مشاهده می‌کنید.

شیطنت رسانه‌ای ناشیانه ضد انقلاب در تحریف یک فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیراً ویدئویی از یک روحانی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن او به تعدادی از مردم شهر یزد که در راهپیمایی حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب برای محکومیت اغتشاشگران شرکت کرده بودند، توهین می‌کند. اما این اصل ماجرا نیست.

در این ویدئو جریان ضد انقلاب با حذف صدای اصلی این کلیپ که در واقع برای حمایت از اقدام مردم انقلابی یزد بود، به‌طرز ناشیانه‌‌ای اقدام به صداگذاری روی آن کرد.

حجت‌الاسلام امین تقی‌نژاد روحانی است که تصویر او در این ویدئو دیده می‌شود. او با ترکیب هر دو ویدئو (ویدئوی اصلی و ویدئوی دست کاری شده) این شیطنت رسانه‌ای ضد انقلاب را که در تلاش برای مخدوش کردن چهره روحانیت بود، برملا کرد.

حجت‌الاسلام تقی‌نژاد با اشاره به ویدئوی جنجالی منتشر شده با تصویر او در فضای مجازی در این ویدئو می‎گوید: «اصل این کلیپ در حمایت از راهپیمایی مردم برای حمایت از اقتدار و امنیت ملی و اعتراض به آشوبگران تولید شده است. این کلیپ نشان می‌دهد که ضد انقلاب نه تنها دستشان خالی است، بلکه نفس‌های آخر را می‌کشند.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور