برگزیدگان چهارمین سوگواره ملی عکس مسیر سبز ایلام معرفی شدند


برگزیدگان چهارمین سوگواره ملی عکس مسیر سبز ایلام معرفی شدند

ایلام - ایرنا - اختتامیه چهارمین سوگواره ملی عکس مسیر سبز ویژه اربعین حسینی اداره کل بهزیستی استان ایلام امروز سه‌شنبه همزمان با روز جهانی معلولان برگزار و پرونده این دوره با معرفی برگزیدگان بسته شد.

این برنامه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام، مدیر کل امور اجتماعی استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از معلولان و هنرمندان در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی ایلام برگزار شد.

در این دوره از جشنواره در مجموع ۴۱۰ اثر از ۱۱۵ عکاس ۱۴ استان کشور شامل خوزستان، سمنان، کرمانشاه، کردستان، لرستان، همدان، مرکزی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، گلستان، تهران، خراسان رضوی، قم و ایلام ارسال شدند.

این سوگواره در ۲ بخش حرفه ای و آماتوری امسال با مشارکت اداره کل تامین اجتماعی و مدیریت درمان تامین اجتماعی برگزار شد که در نهایت پس از بررسی آثار توسط هیات داوران در مجموع هشت اثر به عنوان برگزیده انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

آثار ارسالی این سوگواره با موضوع ثبت تصاویر از حضور معلولان و سالمندان در پیاده‌روی اربعین حسینی ۹۸ و نحوه خدمات‌رسانی سازمان بهزیستی، تامین اجتماعی و مدیریت درمان به زائران در مرز مهران بود.

هیات داوران در بخش حرفه‌ای علی ابک از استان سمنان، محمد آهنگر از خوزستان و محمدرضا خانی از ایلام را به ترتیب به عنوان اول تا سوم انتخاب و از اثر ارسالی علی اناری از استان مرکزی تقدیر کردند.

در بخش آماتور نیز بر اساس رای هیات داوران حسن نجفی و مهدی مظفری هر دو از ایلام بصورت مشترک سوم، مرضیه نصیری از ایلام مقام دوم و مریم هنرمند از استان قم مقام نخست این بخش را کسب کردند.

این سوگواره با هدف ثبت و تقویت انگیزه و امید بین معلولان و سالمندان برای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی، تشویق عکاسان و عموم مردم برای ثبت تصاویر و انعکاس توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی از طریق هنر عکاسی، انعکاس روند خدمات‌رسانی سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران برگزار شد.

سوگواره ملی عکس مسیر سبز ویژه اربعین حسینی از سال ۹۵ به همت اداره کل بهزیستی ایلام تاکنون به مدت سه دوره برگزار شده است و امسال برای چهارمین سال متوالی نیز برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل