250 طرح عمرانی شهرستان ری در مجلس دهم پیگیری شد


250 طرح عمرانی شهرستان ری در مجلس دهم پیگیری شد

شهرری- ایرنا- نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: 250 طرح عمرانی و خدماتی شهرستان ری توسط مجمع نمایندگان مجلس دهم پیگیری شد.

فرید موسوی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری اظهار داشت: نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در حوزه‌های انتخاباتی خود در محروم‌ترین مناطق و روستاها پیگیر مطالبات به حق مردم بودند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس با محدودیت‌های بودجه‌ای، دولت را مجاب کردند تا طی سه سال گذشته ۳۴۸ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به روستاها و بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان نیز به حساب فرمانداری ویژه شهرستان ری پرداخت کند که تحول خوبی در این مناطق انجام شد.

عضو کمیسیون عمرانی مجلس ادامه داد: تمامی اعتبارات تخصیص یافته به روستاهای دارای دهیاری و فاقد دهیاری بر اساس جمعیت پرداخت شده است.

موسوی با بیان اینکه برخی در داخل کشور به صورت آگاهانه و یا ناآگاهانه به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در کشور هستند، تصریح کرد: عملکرد مطلوب و دقیق مسئولان در پیشبرد طرح‌های مختلف در سطح روستاها و شهرها و همچنین اطلاع رسانی آن به مردم باعث ایجاد نشاط و امید در جامعه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به محرومیت روستاهای استان تهران اشاره کرد و افزود: وقتی حرف از محرومیت به میان می‌آید، بسیاری روستاهای نواحی شرقی کشور را یاد می‌کنند، این در حالی که استان تهران روستاهای بسیاری محرومی دارد که هنوز گازرسانی نشده است.

موسوی اضافه کرد: دیدگاه غلط مبنی بر توانمندی روستاهای تهران در بین مسئولان باید اصلاح شود و نگاه درست و عمیقی به مشکلات آموزشی، بهداشتی، راه و سایر زیرساخت‌ها روستاهای پایتخت باید صورت گیرد.

جلسه شورای اداری شهرستان ری امروز سه‌شنبه با حضور فرید موسوی، محسن علیجانی زمانی، پروانه مافی، فاطمه ذوالقدر و فریده اولاد از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان ری در محل فرمانداری برگزار شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر با پنج بخش مرکزی، کهریزک، قلعه نو، حسن آباد فشافویه و خاوران در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط