رسوایی اصلاح طلبانی که از سفره دانشجویان ارتزاق می‌کنند


رسوایی اصلاح طلبانی که از سفره دانشجویان ارتزاق می‌کنند

اسماعیلی بیان داشت: «امروز جمعی از سیاسیون از سفره دانشجویان ارتزاق می کنند همیشه مترصد این هستند تا از این کلاه برای خود نمد درست کنند.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛اصلاح طلبان پس از فروکش کردن ناآرامی های اخیر سعی کردند از این ماجرا برای خود وجهه سازی کنند. از این رو بود که در چند سطح از جمله پیگیری وصل شدن اینترنت و همچنین آزادی بازداشتی ها خصوصا دانشجویان دست به خبرپراکنی کنند.

در همین رابطه، «محمود صادقی» نماینده جنجالی فراکسیون امید بود که در اظهاراتی قابل تامل به موضوع بازداشت تعدادی از دانشجویان در اعتراضات اخیر اشاره و اظهار کرد: « اعتراضات و ناآرامی‌های اخیر بیشتر در حاشیه شهرها رخ داده و کمتر در نقاط مرکزی و دانشگاه‌ها بوده است لذا به نظر می‌رسد تعداد زیادی از جامعه دانشجویی در ناآرامی‌ها حضور نداشته و بازداشتی‌های دانشجویی هم بیشتر جنبه پیشگیرانه داشته است. »
وی ادامه داد: با توجه به بافت جمعیتی و جغرافیایی این ناآرامی‌ها که عمدتا در حاشیه شهرها بوده نوعا مردم دسترسی به مراجعه حاکمیتی ندارند حال که برعکس آن در ناآرامی‌های دی‌ماه بیشتر طیف دانشجویی و طبقه متوسط بوده که با نمایندگان تماس می‌گرفتند و ارتباط مناسب با مراجع ذیربط از جمله مجلس شورای اسلامی داشتند.
همچنین «فاطمه سعیدی» یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس با اشاره به بازداشت تعدادی از دانشجویان طی اعتراضات اخیر، گفت:« اخبار بازداشت دانشجویان در پی ناآرامی‌های اخیر با توجه به این‌که مراجع رسمی هنوز موضع‌گیری خاصی نداشته‌اند نگران‌کننده است.»
این اظهارنظرهای تبلیغاتی اصلاح طلبان درحالی بوده است که با شفاف سازی سخنگوی قوه قضائیه مشخص شد که این افراد کمترین اطلاعی از این موضوع نداشته اند و بیشتر موضع گیری هایی که صورت گرفته جنبه تبلیغاتی داشته است.
در همین رابطه، «محسن اسماعیلی» سخنگوی قوه قضائیه در خصوص وضعیت دانشجویان بازداشتی در حوادث اخیر گفت: «بازداشتی هایی بودند که آنها را از اشرار جدا می کنیم، با توجه به نگاه ویژه ریاست قوه قضاییه این پرونده ها ویژه تر رسیدگی شده است، امروز جمعی از سیاسیون از سفره دانشجویان ارتزاق می کنند همیشه مترصد این هستند تا از این کلاه برای خود نمد درست کنند.»
وی تصریح کرد: « تعداد دانشجویان بازداشتی کمتر از انگشتان یک دست است.»
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید