آیا کاخ سفید ترامپ هم در برخورد با خبرنگاران بلومبرگ تغییری ایجاد می‌کند؟


آیا کاخ سفید ترامپ هم در برخورد با خبرنگاران بلومبرگ تغییری ایجاد می‌کند؟

کمپین انتخابات دوباره دونالد ترامپ اعلام کرد دیگر برای خبرنگاران شاغل در بلومبرگ نیوز که متعلق به مایکل بلومبرگ دموکرات است و برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 نامزد شده، کارت صادر نمی‌کند.

آیا کاخ سفید ترامپ هم در برخورد با خبرنگاران بلومبرگ تغییری ایجاد می‌کند؟
به گزارش صدای ایران بلومبرگ نیوز متعلق به مایکل بلومبرگ، میلیاردر آمریکایی و شهردار سابق نیویورک اعلام کرد، پس از آنکه این دموکرات نامزدی در انتخابات آتی را علنی ساخت، این رسانه دیگر به صورت جدی نامزدهای ریاست جمهوری دموکرات از جمله بلومبرگ را پوشش نمی‌دهد و به طور جدی به سراغ پوشش دونالد ترامپ خواهد رفت.

کارزار انتخابات دونالد ترامپ هم به این خبر واکنش نشان داد. مشخص نیست که آیا کاخ سفید ترامپ هم در برخورد با خبرنگاران بلومبرگ تغییری ایجاد می‌کند یا خیر. کاخ سفید به درخواست برای اظهارنظر واکنشی نشان نداد. مایکل بلومبرگ بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از جیب خودش صرف تبلیغات دیجیتال ضد ترامپ کرده است.

صدور کارت، موجب تسهیل دسترسی خبرنگاران به گردهمایی‌ها و دیگر مراسم‌های مرتبط با انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ می‌شود. برد پاراسکیل، مدیر کمپین ترامپ در بیانیه‌ای گفت: «از آنجایی که آن‌ها موضع جانبدارانه خودشان را علنی اعلام کردند، کمپین ترامپ دیگر مجوزی به نمایندگان بلومبرگ نیوز برای شرکت در تجمع‌ها و دیگر مراسم‌های انتخاباتی نمی‌دهد. در صورت درخواست، خبرنگاران یا سوالات بلومبرگ نیوز به صورت تک به تک بررسی می‌شوند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد