دومین مسابقه طنز «امضای کری تضمین است» برگزار می‌شود


دومین مسابقه طنز «امضای کری تضمین است» برگزار می‌شود

دومین جشنواره طنز «امضای کری تضمین است» نیمه نخست دی ماه برگزار می‌شود. به گزارش شیرین طنز ، به نقل از خبرگزاری فارس، همزمان با... ادامه مطلب... نوشته دومین مسابقه طنز «امضای کری تضمین است» برگزار می‌شود اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

دومین جشنواره طنز «امضای کری تضمین است» نیمه نخست دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از خبرگزاری فارس، همزمان با چهارمین سالروز انتشار تیتر «امضای کری تضمین است» در روزنامه شرق، باشگاه طنز انقلاب اسلامی دومین دوره جشنواره طنز «امضای کری تضمین است» را نیمه نخست دی ماه برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، در فراخوان این جشنواره آمده است: اکنون که «این ۹۸ همون ۹۸ ی شد که می‌خواست» و حال که «ابرها به پایین خود نگاه می‌کنند برای باریدن» و در روزهایی که «بنزین دونرخی دیگر فسادزا نیست» و در شرایطی که «درخت برجام بجای گلابی، بنزین سه هزارتومنی آورد» به استقبال چهارمین سالروز انتشار تیتر تاریخی «امضای کری تضمین است» می‌رویم.

دومین جشنواره طنز «امضای‌کری تضمین است» تضمینی است برای ماندگاری این مقطع درخشان و چشم‌نواز در تاریخ روشنفکری ایران. با ارسال آثار طنز خود ما را در این امر سترگ یاری کنید.

این دوره از جشنواره در موضوعات امضای کری تضمین است، غربزدگی، روشنفکری، سلبریتی و آقازاده ها، برجام، عهدشکنی آمریکا و اروپا، تجملگرایی و مصرف زدگی و دلار ۴۲۰۰ تومانی برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های شعر طنز ، نثر و داستان طنز ، کارتون و کاریکاتور و کمیک استریپ ، موسیقی و پادکست طنز ، دابسمش و دوبله طنز ، موشن گرافیک و کلیپ طنز و استندآپ تا ۲۲ آذرماه برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مخاطبان و شرکت کنندگان باید آثار خود را به شناسه emzaye_kerry@ در پیام رسان‌های بله، ایتا و تلگرام ارسال کنند. درضمن به نفرات برتر در هر حوزه علاوه بر کمپوت گلابی، جایزه نقدی نیز تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان