غلامحسین اسماعیلی گفت: پرونده پرهام آزاد شهر 2918 شاکی و مالباخته داشته است + فیلم


غلامحسین اسماعیلی گفت: پرونده پرهام آزاد شهر 2918 شاکی و مالباخته داشته است + فیلم

رکنا: اسماعیلی تصریح کرد که آقای مهدی قوانلو متهم دیگر این پرونده به 20 سال حبس و 74 ضربه شلاق و انفصال دائم از خدمات دولتی و ضبط اموال ناشی از جرم به ارزش 112 میلیارد و 879 میلیون و 320 هزار تومان محکوم شد.

به گزارش رکنا، به نقل از خبرگزاری قوه قضائیه، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده پرهام آزاد شهر گفت: این پرونده یکی از پرونده‌های مهم اقتصادی ما بود که در گلستان به آن رسیدگی و رای آن صادر شد و تمام متهمان این پرونده محکوم شده‌اند.

اسماعیلی فهرست محکومان پرونده پرهام آزادشهر را اعلام کرد و گفت: این پرونده یکی از پرونده‌های مربوط به شرکت خودرویی بود که کار پیش فروش و معاملات خودرویی در استان‌های مختلف انجام می‌داد و طبق رای صادر شده در شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی در استان گلستان آقای احمد میرمحمدی به 20 سال حبس، 74 ضربه شلاق، انفصال ابد از خدمات دولتی و رد مال به ارزش 141 میلیارد و 827 میلیون و 822 هزار و 984 تومان در حق مالباختگان و 112 میلیارد و 879 میلیون و 320 هزار تومان ضبط اموال ناشی از جرم محکوم شد.

وی افزود: آقای مهدی قوانلو متهم دیگر این پرونده به 20 سال حبس و 74 ضربه شلاق و انفصال دائم از خدمات دولتی و ضبط اموال ناشی از جرم به ارزش 112 میلیارد و 879 میلیون و 320 هزار تومان محکوم شد.

اسماعیلی ادامه داد: نادر قوانلو دیگر متهم این پرونده به رد مال به ارزش یک سوم مبلغ مذکور و به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به 10 سال حبس، 10 ضربه شلاق و انفصال از خدمات دولتی محکوم شده است.

غلامحسین اسماعیلی گفت: در مجموع پرونده پرهام آزاد شهر 2918 شاکی و مالباخته داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا