اشتهارد منطقه هدف توسعه البرز شد


اشتهارد منطقه هدف توسعه البرز شد

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: براساس ابلاغیه وزارت کشور ، شهرستان اشتهارد استان البرز به عنوان منطقه هدف «طرح توسعه» در استان البرز معرفی شد.

علی درویش پور روز سه شنبه در نشست ستاد توسعه شهرستان اشتهارد افزود: سرانه ورزشی در اشتهارد بسیار پایین است و در حوزه عمرانی به منظور تسریع در تکمیل طرح ها باید پروژه محور و عملیاتی اقدام شود.

وی ادامه داد: پروژه ملی جنگل کاری در حاشیه جاده اشتهارد- نظرآباد به مساحت ۱۰۰ هکتار اجرایی می شود و با توجه به رشد جمعیت در این شهرستان افزایش سرانه آموزشی در دست اقدام قرار دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز تاکید کرد: جلسه ستاد توسعه اشتهارد باید به صورت مستمر برگزار شود و افزایش، تقویت نیروی انسانی در ادارات اشتهارد در دست اقدام قرار گیرد.

اشتهارد منطقه هدف توسعه البرز شد


درویش پور خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت اقدامات هر یک از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان اشتهارد بطور مستمر نظارت و بازدید میدانی خواهد شد.
وی گفت: تخصیص پساب کرج به دشت اشتهارد برای تغذیه منابع زیر زمینی و تقویت صنعت کشاورزی الزامی است و در اسرع وقت اجرایی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز اظهار داشت: اکثر مناطق روستایی شهرستان اشتهارد لوله کشی گاز دارد و انتظار می رود روستاهای باقی مانده نیز قبل از شروع ایام دهه فجر از نعمت گاز برخوردار شوند.
بیش از ۲ هزار واحد صنعتی در شهرستان اشتهارد به بهره برداری رسیده و در حال فعالیت هستند.

شهرستان ۳۵ هزار نفری اشتهارد در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرج واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا