انتخابات در خرم‌دره به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود


انتخابات در خرم‌دره به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

فرماندار خرم‌دره گفت: انتخابات در خرم‌دره به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

حجت محمدی در جلسه مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان خرم‌دره با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در دوم اسفندماه امسال، اظهار کرد: مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات، باید ضمن برنامه‌ریزی برای حضور و مشارکت باشکوه مردم در این دوره از انتخابات، هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها و ادارات شهرستان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان این‌که انتخابات دوم اسفندماه امسال در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرم‌دره به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، ادامه داد: لازم است برنامه‌ریزی‌هایی انجام شود تا امکانات زیرساختی در روز انتخابات با مشکلی مواجه نشود و دستگاه‌های خدمات‌رسان تمهیدات لازم را برای جلوگیری از هرگونه اختلال در فرآیند انتخابات پیش‌بینی و رفع کنند.

فرماندار خرم‌دره، حضور آگانه مردم در انتخابات امسال را آزمونی بزرگ در مقابل دشمنان نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: مسئولان کمیته‌ها باید آسیب‌شناسی انتخابات گذشته را در برنامه خود داشته باشند و همدلی، صمیمیت و برنامه‌ریزی مناسب برای پیگیری امور مرتبط با شهرستان و نیز مشکلات مردم که از مهم‌ترین وظایف کاری کارکنان در فرمانداری است، همواره مورد توجه قرار گیرد و با تلاش مضاعف در این مسیر گام بردارند.

وی با تاکید بر آشنایی مسئولان کمیته‌ها و عوامل اجرایی انتخابات به قوانین انتخاباتی با برگزاری کلاس‌های آموزشی، ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان نیز باید طبق قانون انتخابات با در نظر گرفتن امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی، فرمانداری را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات یاری کنند.

این مسئول تاکید کرد: طبق اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دهم آذرماه آغاز شده و تا ۱۶ ماه جاری ادامه خواهد داشت.

محمدی ادامه داد: مدت زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به مدت ۱۰ ساعت است و طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و معادل آن ضرورت دارد.

فرماندار خرمدره خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از کاندیداهای حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه به صورت متمرکز در ابهر انجام می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان