:: مرادوردی- سفر آقای جهرمی به باکو


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما (http://www.iribnews.ir) از باکو «محمد جواد آذری جهرمی» بامداد امروز با استقبال مقامات وزارت...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از باکو «محمد جواد آذری جهرمی» بامداد امروز با استقبال مقامات وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات پیشرفته جمهوری آذربایجان وارد فرودگاه بین المللی باکو شد.
آذری جهرمی در این سفر علاوه برشرکت در کنفرانس بین المللی «نو آوری کاسپین» و نمایشگاه بین المللی فناوری «باکو تل ۲۰۱۹» با «الهام علی اف» رییس جمهوری آذربایجان و «رامین قلی اف» همتای آذری خود و دیگر مقامات جمهوری آذربایجان و همچنین با وزرای ارتباطات برخی از کشور‌های حاضر در نمایشگاه بین المللی "باکو تل - ۲۰۱۹ " دیدار و گفتگو خواهد کرد.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی «باکو تل- ۲۰۱۹» قبل از ظهرامروز سه شنبه در نمایشگاه بین المللی باکو گشایش می‌یابد.
در این نمایشگاه غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران هم برپا و در آن آخرین دستاورد‌های کشورمان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایش گذاشته می‌شود.۱۵ شرکت استارت آپ جمهوری اسلامی ایران هم در این نمایشگاه حضور دارند.
نزدیک به ۲۳۸ شرکت از ۲۳ کشور در این نمایشگاه چهار روزه توانمندی‌های خود را در حوزه‌های ارتباطات و فن آوری‌های پیشرفته به نمایش می‌گذارند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، توسعه همکاری‌های اقتصادی در حوزه آی – سی – تی با کشور‌های همسایه را از جمله برنامه‌های این وزارتخانه اعلام و بر پیگیری آن تاکید کرد.
گزارش موبایلی خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از سفر آقای جهرمی به باکو

آقای محمد جواد آذری جهرمی در بدو ورود به باکو در فرودگاه بین المللی این شهر در گفتگو با خبرنگار صداو سیما گفت: جمهوری آذربایجان یکی از کشور‌هایی است که همواره ارتباطات بسیار خوب و نزدیکی با جمهوری اسلامی ایران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد و دراین دو سال حجم مبادلات تجاری دو کشور رشد قابل توجهی داشته است و ما به دنبال توسعه همکاری‌ها در حوزه ارتباطات هستیم.
وی افزود: در راستای توسعه همکاری‌ها در نمایشگاه بین المللی«باکو تل – ۲۰۱۹» و کنفرانس بین المللی نوآوری یا خلاقیت کاسپین که در باکو برگزار می‌شود ۱۴ شرکت ایرانی شرکت کرده و به دنبال توسعه همکاری‌های دو جانبه با جمهوری آذربایجان هستند.
مصاحبه با وزیرارتباطات کشورمان در فرودگاه باکو
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت در نمایشگاه بین المللی «باکو تل – ۲۰۱۹» وحضورو سخنرانی در کنفرانس بین المللی نوآوری کاسپین و دیدار و گفتگو در زمینه توسعه همکاری‌ها با وزرای ارتباطات برخی کشور‌های حاضر در این نمایشگاه را بخشی ازبرنامه‌های سفر خود به باکو اعلام و اظهار امیدواری کرد شرکت‌ها و استارت آپ‌های ایرانی حاضر در نمایشگاه بین المللی باکو تل – ۲۰۱۹ با برنامه ریزی و مذاکرات قبلی که داشتند برای توسعه بازار بین المللی و عقد قرارداد همکاری موفق شوند.
نمایشگاه بین المللی باکو تل – ۲۰۱۹ امروز با حضور ۲۳۸ شرکت از ۲۳ کشوراز جمله جمهوری اسلامی ایران افتتاح می‌شود و در این نمایشگاه دستاورد‌های کشور‌ها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به مدت چهار روز در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی