امکانات زیر ساختی ما در حد بسکتبال نیست/ حواشی بازی‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم


مسعود عماری گفت: لیاقت بسکتبال ایران واقعا زیر ساخت‌های فعلی نیست.

امکانات زیر ساختی ما در حد بسکتبال نیست/ حواشی بازی‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود عماری دبیر فدراسیون‌ بسکتبال ایران، درباره حواشی بازی در میان‌ هواداران تیم های مهرام تهران و شهرداری گرگان بیان کرد: خوشبختانه در حین بازی اتفاق خاصی رخ نداد و دیدار به خوبی برگزار شد. ارزش بازی بالا بود و این شرایط خوب برگزاری نشان داد.

او ادامه داد: همچین باید منتظر بمانیم تا فردا گزارش ناظر را در مورد دیدار بسکتبال در شهر قم ببینم و در این‌ مورد نظر بدهم، متاسفانه ظرفیت و زیر ساخت بسکتبال ما همین جا است و طبیعی است که وقتی اینجا ساختار ۵۰ سال پیش را دارد با این حجم از تماشاچی ، پاسخگوی ‌نیازهای‌ بسکتبال فعلی ما نباشد.

او در ادامه این بحث گفت: باید امکانات بیشتر در اختیار این رشته قرار دهیم. رشته‌ای‌ که سه دوره راهی‌ جام‌جهانی شده و به عنوان بهترین تیم آسیا به المپیک رسیده است. لیاقت بسکتبال بیش از این‌ها است ‌و‌ خوب‌ نیست‌ ‌تنها یک سالن با قدمت ۵۰ سال را داشته باشیم.

عماری افزود: با این حال اتفاقات رخ داده خارج از بازی بود و ان‌شاءالله اگر‌ مورد خاصی باشد برخورد می‌شود، چون اعتقاد داریم همه ‌چیز به‌ درستی اجرا شود و‌کسی از قانون مبرا نیست. باید به سایر عوامل هم نگاه کنیم تا اتفاقات خوبی برای بسکتبال بیافتد.

بیشتر بخوانید: هاشمی: مهرام نمایش خوبی نداشت

انتهای پیام/

اظهارات عماری دبیر فدراسیون بسکتبال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات