ایزدپناه: جدال روی سبد را به نیروزی زمینی واگذار کردیم


سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی گفت: به دلیل کوتاهی قد شاگردانم، جدال روی سبد را به نیروزی زمینی واگذار کردیم.

ایزدپناه: جدال روی سبد را به نیروزی زمینی واگذار کردیم

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،محمد مهدی ایزدپناه سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران بعد از باخت شاگردانش مقابل تیم اکسون بیان کرد: ما بازی را تا دقایق ابتدایی بازی خوب پیش بردیماما کمی بازیکنان عجله کردند و روی جدال روی سبد، چون ازلحاظ قدی کوتاه‌ترین بودیم بازی را به حریف با ریباندهایش باختیم.

او ادامه داد: تیم جوانی دارم و از شاگردانم بیش از این توقع ندارم، اما زمان‌هایی که باید خود را حفظ می‌کردند عجله کرده و همین اتفاق کار دست ما داد. امیدواریم با حل کردن نقاط ضعف بتوانیم بهتر عمل کنیم.

درباره هدف تیمش در لیگ برتر بیان کرد: هدف اصلی تیم ما حضور در پلی آف است و از طرفی تیم ما روند رو به رشدی داشته است. اگر بتوانیم این روند را ادامه دهیم با تیم‌های متوسط جدول قطعا بهتر بازی می‌کنیم و پیروز شویم.

او در مورد مصدومیت مهران رضاییبازیکن تیمش بیان کرد: خوشبختانه دچار پارگی رباط نشده، اما کشیدگی در ناحیه زانویش پیدا کرده است و او تنها بازیکن با تجربه ام بود که در این بازی می‌توانست کمکم کند، اما تا نیم فصل از او نمی‌توانم استفاده کنم. برای او آرزوی سلامتی دارم.

سالن افراسیابی ترافیک بالایی دارد و برای انجام تمرین واقعا مشکل داریم، اما اگر همانطور که طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال قول داده است می‌توان بیشتر از آن استفاده کرد چرا که این سالن در مرکز شهر واقع شده و مردم به دلیل بعد مسافتی بیشتر در این سالن‌ها برای تشویق تیم‌ها حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: پیروزی بسکتبالیست‌های اکسون در شهرآورد پایتخت

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون بسکتبال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن