جشنواره ملی چتر زندگی آغازگر توسعه هنر در جهت اهداف شهر است


جشنواره ملی چتر زندگی آغازگر توسعه هنر در جهت اهداف شهر است

شهردار یزد با بیان این که جشنواره ملی چتر زندگی آغازگر توسعه هنر در جهت اهداف شهر است، گفت: هنرمندان کشوری هر زمان بخواهند موضوعی را در قالب تئاتر خیابانی به نمایش بگذارند، می‌توانند از فضاهای شهرداری یزد استفاده کنند.

«جمال الدین عزیزی» در مراسم اختتامیه جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی ضمن تقدیر از هنرمندان و داروان این جشنواره با بیان این که مبدا آغاز جشنواره چتر زندگی از سوی شهرداری بود، اظهار کرد: در ابتدا این جشنواره به صورت استانی، سپس ملی و امسال نیز با گستره بیشتری برگزار شد ولی امیدواریم که بتوانیم این جشنواره را به صورت بین‌المللی نیز برگزار کنیم.

وی ذائقه تئاتر خیابانی را بیان مسائل و مشکلات اجتماعی روز به ساده‌ترین زبان و بیان هنر عنوان کرد و گفت: هر چه تئاتر خیابانی در شهر رونق بیشتری پیدا کند، مردم در مراکز تفریحی و خیابان‌ها نیز بیشتر حاضر می‎شوند و از طرفی جنبه سرگرم کننده این برنامه منجر به ارتقای کیفیت زندگی و نشاط اجتماعی در بین مردم شهر و همچنین ساماندهی بسیاری از مشکلات می‌شود.

این مسئول با بیان این که در طول سال به شکل‌های مختلف تئاتر خیابانی برگزار می‌شود، گفت: هنرمندان هر قسمت از کشور و هر زمان که بخواهند موضوعی را در قالب تئاتر خیابانی به نمایش بگذارند، می‌توانند از فضاهای شهرداری استفاده کنند.

عزیزی در پایان نیز برگزاری این جشنواره ملی را آغازگر توسعه هنر در جهت اهداف شهر عنوان کرد و گفت: شهرداری نیز این اهداف را به طور جد دنبال و حمایت می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی