دادگستری 30 واحد تولیدی خراسان شمالی را از رکود خارج کرد


دادگستری 30 واحد تولیدی خراسان شمالی را از رکود خارج کرد

بجنورد- ایرنا - رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی اعلام کرد: با اقدامات دستگاه قضا 30 واحد تولیدی که قبلا تعطیل شده و یا با توقف روند تولید مواجه شده بودند، دوباره احیا شده و به چرخه فعالیت تولیدی بازگشتند.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری روز دوشنبه در هشتمین نشست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، که با حضور جمعی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع و سرمایه گذاران استان در دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد برگزار شد، گفت: با جلوگیری از توقف فعالیت این واحدهای تولیدی که در سال ۱۳۹۷ و ۸ ماهه امسال صورت گرفت، از بیکاری ۲۰۷ نفر از کارگران این واحدها ممانعت شد.

وی افزود: از ابتدای سال ۹۷ تا پایان آبان امسال، مجموعا ۱۳۸ پرونده در خصوص مشکلات سرمایه گذاران در دبیرخانه ستاد استانی تشکیل و با پیگیری‌های انجام شده، ۷۱ فقره از این پرونده‌ها مختومه شد و باقیمانده پرونده ها نیز برای رفع مشکل در دست پیگیری است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، یک کارخانه تولید فرآورده‌های لبنی در استان احیا شده و ۳۰ نفر کارگر آن مجددا به سر کار بازگشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور