عکس ؛ درخشش باورنکردنی ستاره استقلالی در اروپا


عکس ؛ درخشش باورنکردنی ستاره استقلالی در اروپا

پرونده هفته هفدهم ژوپیرلیگ در حالی بسته شد که باز هم یکی از ستاره های ایرانی حاضر در بلژیک مدعی نخست کسب عنوان بازیکن هفته لقب گرفت. نوشته عکس ؛ درخشش باورنکردنی ستاره استقلالی در اروپا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ درخشش باورنکردنی ستاره استقلالی در اروپا

کاوه رضایی بازیکن هفته ژوپیرلیگ
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۱
عکس ؛ درخشش باورنکردنی ستاره استقلالی در اروپا

پرونده هفته هفدهم ژوپیرلیگ در حالی بسته شد که باز هم یکی از ستاره های ایرانی حاضر در بلژیک مدعی نخست کسب عنوان بازیکن هفته لقب گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دومین دبل متوالی کاوه رضایی در ترکیب اسپورتینگ شارلروا ششمین برد در هفت هفته گذشته را برای راه راه پوشان به ارمغان آورد تا شاگردان کریم بالاحسین به عنوان بهترین تیم یکی دو ماه گذشته بلژیک همه نگاه ها را به خود معطوف کنند.

روند شکست ناپذیری شارلروا برای هفتمین هفته متوالی ادامه پیدا کرد تا با گلزنی و درخشش دو ستاره ایرانی به نام های کاوه رضایی و علی قلی زاده آنها از رده های پایین جدول به جمع مدعیان بالای جدول اضافه شوند. البته برتری شب گذشته استاندارد لیژ همین طور خنت باعث شد تا شارلروا با وجود دومین دبل متوالی کاوه هفته را با یک بازی کمتر در جایگاه چهارم به پایان برساند.

نکته جالب اما صعود خیره کننده کاوه رضایی در جدول برترین گلزنان ژوپیرلیگ و قرار گرفتن در کنار اوکه ریکه جانشینش در بروژ است. ستاره ایرانی که به خاطر خرید این مهاجم نیجریه ای از سری ب ایتالیا مجبور به ترک بروژ و بازگشت قرضی به شارلروا شد در کمتر از ۵ بازی کامل ۷ بار گلزنی کرد تا در همسایگی خرید ۷ میلیون یورویی بروژی ها قرار بگیرد.

دومین دبل باعث شد تا کاوه به تنها بازیکن این هفته از ژوپیرلیگ تبدیل شود که موفق به چنین درخشش و تاثیرگذاری شده است از همین رو رسانه های این کشور از او به عنوان مدعی و کاندیدای اول کسب عنوان بازیکن هفته با میانگین امتیازی بالا نام بردند درست مثل هفته قبل که کاوه از این عنوان جا ماند اما در تیم منتخب قرار گرفت.

جدول برترین گلزنان ژوپیرلیگ که با دو گل این هفته کاوه رضایی او با صعود به جمع مردان هفت گله در جایگاه سوم ایستاد.

عکس ؛ درخشش باورنکردنی ستاره استقلالی در اروپا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر