شما اعتراض کنید و ما نشسته تماشا می کنیم!


شما در خیابانها اعتراض کنید و ما در برج عاج نشسته تماشا می کنیم! گروهی از مردم به نفع عبدالله در خیابانهای شهرعلیه تقلب اعتراض کرند، در این شکی نیست که این اعتراضات یک مسوولیت مدنی و اخلاقی و حق مسلم مردم است، اما چرا خود عبدالله این...

شما در خیابانها اعتراض کنید و ما در برج عاج نشسته تماشا می کنیم!
گروهی از مردم به نفع عبدالله در خیابانهای شهرعلیه تقلب اعتراض کرند، در این شکی نیست که این اعتراضات یک مسوولیت مدنی و اخلاقی و حق مسلم مردم است، اما چرا خود عبدالله این مسوولیت مدنی و جرأت اخلاقی را ندارد تا شخصن در این اعتراضات اشتراک و حضور می داشت و با صدای رسا علیه تقلب سخنرانی پرشوری می کرد و از حق خود و رأی مردمش دفاع می توانست و در پشت احساسات جوانان و صدای مردم پنهان نمی شد و سنگر نمی گرفت؟

تجربه‌ دوره‌های گذشته نشان می‌دهد که او نه شجاعت پی گیری و اثبات تقلب علیه کمیسیون‌ها را دارد، و نه‌ هم جسارت انتخاب تصمیم اخلاقی و مدنی را، که تا آخر روی موقفش‌ استوار بماند. هراسم از آن است که باز جبونانه تن به ریاست اجراییه بدهد و بر اعتراضات مدنی مردم خط بطلان بکشد و امیدوارم که چنین مباد.

در کلیبی دیدم که دو جوان شعار دهند از بالای موترهای عامل سخنرانان پایین افتاده و در بیمارستان بودند و پای یکی از آنان که شکسته بود از ران تا کری پا را گج گرفته بودند و از رسانه یی کردن آن قربانیان ابا ورزیدند.

ثریا بها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟