فیلم کوتاه انتهای جاده به بخارست رسید


فیلم کوتاه  انتهای جاده  به بخارست رسید

فیلم کوتاه انتهای جاده تولید حوزه هنری استان کردستان و کارگردانی سوران رحیمی به بیست و سومین دوره جشنواره فیلم دانشجویی سینمایوبیت در شهر بخارست رومانی راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، فیلم کوتاه" انتهای جاده" در اولین حضور بین المللی خود به بیست و سومین جشنواره دانشجویی سینمایوبیت که از 3 الی 7 دسامبر(12 الی 16 آذر ) در شهر بخارست رومانی برگزار می شود به عنوان تنها فیلم ایرانی در بخش رقابتی این جشنواره حضور دارد.

نویسندگی این فیلم که داستان یک راننده را که در حین رانندگی در جاده های کردستان اتفاقاتی برایش می افتد و باعث می شود که مروری بر اعتقادات خود داشته باشد را بازگو می کند را سوران رحیمی و عدنان جوانمردی برعهده داشته اند و زانیار لطفی به عنوان تصویر بردار، نوید زارع به عنوان صدابردار، آرمین پور محمد به عنوان مدیر تولید و خبات فتحی و زنده یاد عثمان احمدی به عنوان بازیگر کارگردان این فیلم سوران رحیمی که تدوین فیلم را نیز به انجام رسانده است یاری نموده اند.

سوران رحیمی علاوه بر کارگردانی چند فیلم کوتاه، تصویربرداری وتدوین چندین اثر سینمایی را نیز به انجام رسانده است هم اکنون به عنوان دانشجوی کارگردانی رشته سینما مشغول به تحصیل می باشد.

46

کد خبر 1326875

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...