برگزاری تورهای گردشگری برای مهمانان داخلی و خارجی مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان


برگزاری تورهای گردشگری برای مهمانان داخلی و خارجی مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی این استان، گفت: تورهای گردشگری به‌منظور معرفی جاذبه‌های خراسان شمالی برای مهمانان این رویداد بین‌المللی برنامه‌ریزی شده است.

علی کاظمی اظهارکرد: برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی استان، فرصت مناسبی برای معرفی استان است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به‌منظور استفاده از این فرصت در راستای شناساندن بیش‌ازپیش استان به مهمانان داخلی و خارجی این رویداد بین‌المللی، عنوان کرد: تورهای گردشگری طراحی و در روزهای برگزاری این مسابقات، اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، کاظمی تصریح کرد: با آژانس‌های گردشگری و راهنمایان تور استان در حال انجام برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه هستیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی افزود: این تورها هم برای اعضای تیم‌های حاضر در مسابقات و هم برای تماشاگران و علاقه‌مندان دیگر استان‌ها تعریف و اجرا می‌شود.

مسابقات باشگاه‌های جهانی کشتی فرنگی و آزاد از ۲۶ آذرماه جاری در خراسان شمالی برگزار می‌شود و ۴۰۰ مهمان و شش تیم خارجی و دو تیم ایرانی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید