میزگرد نقش جنبش دانشجویی در تحولات جامعه در ایرنا خرم آباد برگزار شد


میزگرد نقش جنبش دانشجویی در تحولات جامعه در ایرنا خرم آباد برگزار شد

خرم‎آباد - ایرنا - میزگرد گرامیداشت روز دانشجو و نقش جنبش دانشجویی در تحولات جامعه با حضور جمعی از مدیران و مسئوولان این حوزه در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خرم‎آباد برگزار شد.

به گزارش ایرنا در این میزگرد حمید رضا مجتهدزاده معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی لرستان، مهدی امید مسئوول نشریات و تشکل های دانشجویی دانشگاه لرستان، امید سلیمانی مدیر برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه لرستان و میلاد شرفی مسوول بسیج دانشجویی لرستان حضور داشتند.

وظیفه جنبش دانشجویی در کنار سایر اقشار جامعه برای رسیدن به جامعه اسلامی الگو ، وظیفه دانشجو در مقابل جریان های سیاسی مختلف، اولویت های سیاسی فرهنگی در دانشگاه ها و بزرگترین آسیب برای محیط دانشجویی از جمله مباحث مطرح شده در این میزگرد بود.

مشروح مطالب عنوان شده در این میزگرد بزرودی در سایت ایرنا لرستان منتشر خواهد شد.

۱۶ آذر به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگی در دفتر تاریخ این سرزمین به یادگار ثبت شده است.

این روز، به یاد سه دانشجو (مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و آذر شریعت‌رضوی) که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در دانشگاه تهران کشته شدند، گرامی داشته می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس