حمایت مسئولان و خیران برای بازسازی مرکز آموزشی جهاددانشگاهی شیراز


رئیس جهاد دانشگاهی فارس با اشاره به آتش گرفتن مجتمع آموزشی این مجموعه که در آن خدمات آموزشی به جوانان به خصوص اقشار آسیب‌پذیر جامعه ارائه می‌شد، در جریان ناآرامی‌های اخیر شیراز، از مسئولان دستگاه‌های مختلف و خیران خواست تا این نهاد را برای بازسازی این مجمتع یاری دهند.

پس از وقوع حادثه برای علی قائدیان، یکی از کارمندان خدوم جهاد دانشگاهی فارس در جریان اغتشاشات اخیر و حمله اشرار به ساختمان این نهاد انقلابی، مراسم قرائت دعای توسل به‌نیت صحت و سلامتی قائدیان صبح امروز، ۱۱ آذرماه با حضور جهادگران دانشگاهی شیراز برگزار شد.

مظاهر بابایی، رئیس جهاد دانشگاهی فارس در این مراسم گفت: متأسفانه در جریان اغتشاشات اخیر، آسیب‌های بسیاری به زیرساخت‌های شهر شیراز از سوی اشرار وارد شد که جهاد دانشگاهی فارس نیز از این قضیه بی‌نصیب نماند و ساختمان جدیدالاحداث این نهاد، در آتش خشم آشوبگران سوخت.

وی افزود:‌ اشرار طی دو مرحله به مجتمع آموزشی جهاد دانشگاهی فارس واقع در بلوار عدالت حمله کردند که در مرحله اول بعد از شکستن تمام شیشه‌های ساختمان، علی قائدیان، یکی از کارمندان حفاظت فیزیکی را مصدوم کرده و در مرحله دوم این ساختمان را به آتش کشیدند و خسارات زیادی را به این مجتمع وارد ساختند.

بابایی با بیان اینکه این مجتمع مختص ارائه آموزش‌های علمی و کاربردی و اشتغالزایی به جوانان و همچنین جذب و حمایت از ایده‌های خلاقانه جوانان به خصوص برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه بود که متأسفانه دچار این حادثه شد، از تمام مسئولان دستگاه‌های مختلف در سطح استان و کشور و همچنین خیران خواست تا برای ساخت مجدد این مجتمع آموزشی، جهاد دانشگاهی را یاری دهند.

فعالیت‌های آموزشی تعطیل نشده است

بابایی در عین حال این نکته را یادآور شد که با وجود وارد شدن خسارت میلیاردی به این نهاد به دلیل آتش‌سوزی مجتمع آموزشی، هیچ کدام از فعالیت‌های آموزشی جهاددانشگاهی استان فارس در شیراز تعطیل نشده و همچنان با قوت تداوم دارد اما برای تقویت این فعالیت‌ها نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها و خیران داریم.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته مسئولانی از جهاد دانشگاهی کشور و دانشگاه علمی ـ کاربردی از مجتمع آموزشی جهاد دانشگاهی فارس بازدید کردند، ابراز امیدواری کرد که بتوان با همکاری آنان برخی از مشکلات مجتمع را برطرف کرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس از جهادگران خواست تا به خاطر بروز چنین اتفاقی به‌هیچ عنوان ناامید نشده و اظهار ضعف نداشته باشند و همچنان با قوت فعالیت‌های خود را برای ارائه خدمت به جامعه انجام دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...