عکاس جوان زنجانی در مسابقات بین‌المللی عکاسی روسیه خوش درخشید


عکاس جوان زنجانی در مسابقات بین‌المللی عکاسی روسیه خوش درخشید

زنجان - ایرنا - عکاس جوان زنجانی در مسابقات بین‌المللی عکاسی (35awards) روسیه، موفق به کسب دیپلم افتخار شد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: "آرین بهمنی" ، عکاس ۱۷ ساله زنجانی توانست دیپلم افتخار مسابقات بین المللی (۳۵awards) روسیه در بخش رنگ سفید تاپ چهار درصد و تاپ ۱۶ درصد عکاسی را در بین سه هزار و ۹۷ عکاس و ۷ هزار ۷۶۳ اثر را به خود اختصاص دهد.

امیر نعمتی افزود: مسابقه بزرگ بین‌المللی ۳۵AWARDS در سال ۲۰۱۵ توسط موسسان جامعه عکس حرفه‌ای ۳۵ photo.pro تاسیس شد که در سال اول، ۳۶ هزار نفر از ۱۱۰ و در سال ۲۰۱۶ بیش از ۷۶ هزار نفر شرکت کردند.

وی اضافه کرد: در این مسابقه توجه ویژه‌ای به سیستم رای گیری در سه مرحله معطوف می‌شود، به همین دلیل قادر به پردازش تعداد زیادی از دانلودها هستند.

این مسؤول ادامه داد: در هر مرحله، معیارهای انتخاب سخت‌تر می‌شود و به طور مداوم در حال بهبود برای بی‌طرفانه‌تر کردن انتخاب‌ها هستند که اهداف این مسابقه شامل یافتن ۱۰۰ اثر برتر سال در دسته‌بندی‌های مختلف و از سال ۲۰۱۷ معرفی ۱۰۰ عکاس برتر سال بر اساس ۳ اثر برتر است.

به گفته نعمتی، "آرین بهمنی" عکاس جوان زنجانی برای اولین بار در این مسابقه شرکت کرده و در اولین دوره شرکت خود توانسته به چنین مقامی دست یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی