وزارت نیرو و سازمان بسیج جامعه زنان کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند


 وزارت نیرو و سازمان بسیج جامعه زنان کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

وزارت نیرو و سازمان بسیج جامعه زنان کشور برای اجرای پویش اجتماعی آموزش زنان و کودکان در زمینه ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب و برق، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزارت نیرو و سازمان بسیج جامعه زنان کشور برای اجرای پویش اجتماعی آموزش زنان و کودکان در زمینه ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب و برق، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم‌نامه همکاری عصر دیروز (یکشنبه ۱۰ آذر) با هماهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به‌منظور مشارکت و بهره­‌گیری از توان و ظرفیت تاثیرگذار اقشار مختلف بانوان کشور با هدف آموزش و ارتقای سطح نگرش و آگاهی آنان در حوزه آب و برق و کسب مهارت‌های رفتاری در حوزه مصرف بهینه از سوی "بنفشه زهرایی" مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره­وری آب و آبفا و "عبدالصاحب ارجمند" مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق به نمایندگی از وزارت نیرو و "مینو اصلانی" رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در ساختمان وزارت نیرو به امضا رسید.


بر اساس این گزارش، اصلاح الگوی مصرف آب و برق در خانواده‌ها، ارتقای آگاهی زنان جامعه نسبت به وضعیت منابع آب و برق کشور و ایجاد فرهنگ سازگاری با کم‌آبی در بین زنان کشور از جمله اهداف سه ساله این تفاهم‌نامه عنوان شده است.


هم‌افزایی ظرفیت‌های آموزشی ترویجی و تبلیغی، مشارکت در تهیه محتوای اصلاح الگوی مصرف، مشارکت در اجرای طرح‌های ترویج اصلاح الگوی مصرف، مشارکت در اجرای برنامه‌ها و پویش‌های حمایت از مصرف بهینه آب و برق در فضای مجازی و هم‌افزایی ظرفیت‌ها در حمایت از سمن‌های حامی مصرف بهینه آب و برق از جمله محورهای همکاری مشترک این تفاهم‌نامه است./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران