جوانان بزرگترین بهره‌برداران خدمات شهری هستند


جوانان بزرگترین بهره‌برداران خدمات شهری هستند

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر این که جوانان بزرگترین بهره‌برداران خدمات شهری هستند، خواستار توجه ویژه به نیازهای آنها شد.

«محمدمهدی تندگویان» عصر دیروز یکشنبه دهم آذرماه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شادروان «حسین علیمرادی» جوان فعال و نیکوکار سمن‌های جوانان، اظهار کرد: «حسین علیمرادی» یکی از اعضای تشکل‌های جوانان استان تهران بود که با فهم و درک بالای خود و با حس انسان دوستی و معرفتی که داشت اقدامات و کمک‌های بزرگی به مردم منطقه دشتیاری استان سیستان و بلوچستان انجام داد و در همین راه چشم از جهان فرو بست و عروجی شهادت گونه داشت.

وی اضافه کرد: مهر ماه امسال چهار هزار و ۵۰۰ دانش آموز منطقه دشتیاری در مدارسی که به همت او ساخته شد، وارد مدرسه شدند و همه اقلام آموزشی آنها تامین شد. جامعه جوان کشور از این دست جوانان نخبه و ایثارگر فراوان دارد که فقط نیاز به توجه مسئولان دارند.

معاون وزیر با اشاره به حضور خود در یزد به بهانه اختتامیه سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی، خاطرنشان کرد: جوانان بزرگترین بهره‌برداران خدمات شهری هستند و باید به نیازهای آنها توجه ویژه کرد.

وی با تاکید بر برگزاری منظم ستادهای ساماندهی امور جوانان با حضور عالی‌ترین مقام دستگاه‌های عضو ستاد، افزود: مدیران دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی نسبت به مسائل جوانان استان دغدغه داشته باشند و با حضور منظم و فعال خود در ستادهای ساماندهی برای حل مسائل جوانان تلاش کنند.

تندگویان گفت: درخواستم از استاندار این است که مشکلات ثبت شناسه سمن‌ها در استان یزد حل شود و همچنین برنامه‌ها و کارها بخش دولتی به این تشکل‌های جوانان واگذار شود.

به گفته وی، تشکل‌های جوانان از مالیات معاف هستند و در زمینه‌ها و بخش‌های مختلف می‌توانند کارهای بخش دولتی را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهند.

معاون امور جوانان با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور نیز بیان کرد: هیچ کدام از اعضای ۲۷۰۰ سازمان مردم نهاد جوانان جزو دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر نبودند ولی باید توجه داشت که اگر برای جوانان جایگاه در نظر گرفته نشود به راحتی به دام افراد سودجو با اهداف مختلف می افتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...