بانوان کرمانشاهی در حمایت از حضور نخبگان و جوانان در گام دوم انقلاب به میدان آمدند


 بانوان کرمانشاهی در حمایت از حضور نخبگان و جوانان در گام دوم انقلاب به میدان آمدند

نشست هم اندیشی بانوان از اقشار مختلف برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب امروز درحسینیه جلسات مسجد آیت الله میبدی برگزار و کمیسیون بانوان این تشکیلات در کرمانشاه راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «رضا فرخشاهی» در نشست هم اندیشی بانوان برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب که امروز(جمعه، ۸ آذر) در حسینیه مسجد آیت الله میبدی برگزار شد، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از بهمن ماه سال گذشته توسط رهبر معظم انقلاب مطرح و در آن چشم انداز برنامه ریزی چهل ساله دوم انقلاب تبیین شده است.
مسئول ستاد مردمی گام دوم انقلاب در کرمانشاه، افزود: ما برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی در افق ۱۴۴۰ باید از هم اکنون بر نامه ریزی کنیم تا بتوانیم زیر ساختهای فرهنگی سیاسی اقتصادی واجتماعی استان را به سمت پیشرفت هدایت کنیم ودر این را ه حضور جوانان، نخبگان وافراد با تجربه بسیار مهم است .
وی با توجه به نزدیک بودن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تفکر حزبی تفکر سنتی وتفکر فرد گرایی معتمدین در معرفی کاندیداها دیگر پاسخگو نیست ومی بایستی یک تفکر سیستمی بر آمده از مردم و جوانان که هم افزایی، شایسته سالاری و هدایت توسط سرمایه های اجتماعی از ویژگیهای آن است در انتخابات حاکم گردد.

فرخشاهی ادامه داد: بدلیل اینکه انگیزه لازم و کافی برای جوانان وجود ندارد بسیاری از نخبگان جوان با کناره گیری از سیستم های مدیریتی همکاری لازم را انجام نمی دهند و باید با توجه پیشنهاد مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب از نخبه پروری را به طور مناسب با توجه به ویژگی ها و توانمندیهای افراد نخبه در زمینه های مختلف بهره مند شویم.
وی عنوان کرد:به عقیده کارشناسان تنها راه نجات کشور تشکیل دولت جوان می دانند که باید برای رسیدن به این هدف، همفکری و همکاری همه اقشار مردم جامعه لازم است وقتی کارها بصورت اجتماعی و گروهی با رویکرد اندیشه های نخبگان جوان تنظیم شود پیشرفت بیشتری در جامعه به وجود خواهد آمد.
این عضو هیات علمی دانشگاه افزود: باید رویکرد ما در گام دوم انقلاب بصورت فرافعال باشد یعنی تمام سیاستگذاری ها به سمت ساخت آینده استان کرمانشاه تا رویکرد پیش فعال و واکنش در برابر تغییرا ت آینده ؛ تا از فرصت ایجاد شده برای پیشرفت در هفت محور سبک زندگی، اخلاق ومعنویت، اقتصاد،عدالت ومبارزه با فساد، عزت ملی وسیاست علم وپژوهش و استقلال وآزادی و غیره بهره گیریم.

در این مراسم نمایندگانی از بانوان فعال در عرصه های علمی ،فرهنگی ، سیاسی واجتماعی بر لزوم تلاش بی شائبه و۲۴ ساعته برای تبیین گفتمان جدید تمدن سازوعملیاتی نمودن راهبرهای شبکه سازی ،معرفت افزایی ، ومدیر سازی تاکیید نمودند.

در پایان مراسم نیزمادران شهدا وخانواده های اصناف و بازاریان وجامعه دانشگاهی حمایت خود را از جریان مردمی گام دوم انقلاب اعلام کردند.
پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند