برگزاری مسابقات قرآن مرحله منطقه ای کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شیراز


برگزاری مسابقات قرآن مرحله منطقه ای کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شیراز

حجت الاسلام برهانی نسب با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآن مرحله منطقه ای کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شیراز، گفت: این مسابقات به میزبانی شیراز در حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عباس برهانی نسب»، امروز (پنج شنبه 7 آذر) با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن مرحله منطقه ای کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: این مسابقات با حضور یگان های نیروی زمینی ارتش در استان های فارس، اصفهان، کرمان و سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی «تیپ 55 هوابرد» شیراز با اشاره به اینکه این مسابقات که امروز هفتم آذر آغاز شده است و فردا و پس فردا هم ادامه دارد، تاکید کرد: این مسابقات به میزبانی شیراز در حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) برگزار می شود.

وی اظهارداشت: این مسابقات در رشته ها حفظ قرآن کریم (حفظ یک جز، سه جز، پنج جز، 10جز، 15 جز، 20 جز، 25 جز و حفظ کل)، ترتیل، قرائت، اذان و مفاهیم جز 22 از کتاب تفسیر نمونه آیت الله «مکارم شیرازی» با حضور 250 نفر شرکت کننده پایور و وظیفه، برگزار می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس