طالع بینی شخصی امروز / 11 آذر ماه


طالع بینی شخصی امروز / 11 آذر ماه

رکنا: طالع بینی امروز به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از طالع امروز ماه تولدتان باخبر شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

طالع بینی شخصی امروز / 11 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز در موقعیت خاصی دوست دارید آزادی بیشتری داشته باشید. شاید می خواهید از احساسات خود فاصله بگیرید یا حس می کنید کسی هست که شما را خفه می کند. از طرفی گرایش به حفظ حریم خود دارید و از طرف دیگر می خواهید همنشین و هم صحبتی داشته باشید که از تنهایی درآئید. قبل از آنکه در رابطه ای غرق شوید باید خودتان را به بهترین شکل جمع و جور کنید. انرژی امروز نشان می دهد که رابطه شما به جهت جدیدی نیاز دارد. شما باید جستجوی بیشتری نمایید و باید الهام های شما معنوی تر باشند. هدف مشترک باعث می شود که شما در سطح عمیق تری پیوند بیابید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

طالع بینی شخصی امروز / 11 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مراقب آن چه که می گویید باشید چرا که به نظر می رسد امروز بسیار مایل به بزرگ کردن مطالب هستید و در نتیجه ممکن است تاثیری نادرست بر امور بگذارید البته که شما این کار را از روی قصد انجام نمی دهید ولی ممکن است دیگران چنین فکری راجع به شما بکنند.پس به حقیقت بچسبید و برای این که به داستانهایتان رنگ و لعاب بیشتری بدهید آنها را نیارایید. می توانید با عوض کردن دیدگاه تان چند مشکل را از سرراهتان بردارید.فرصت های زیادی برای درخشیدن دارید اما اگر خوش بین نباشید این فرصت ها را نمی بینید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

طالع بینی شخصی امروز / 11 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما در بهترین شرایط برای خلاق بودن قرار دارید و این بستگی به خودتان دارد که بهترین راه را برای اثبات توانایی هایتان را، انتخاب نمایید. این موضوع فقط جنبه تفریح و سرگرمی ندارد و باید به یاد داشته باشید که نمی توانید مسئولیت هایتان را کنار بگذارید. با اینکه تمایل دارید فعلا کمی تفریح کرده اما بهتر است بجای فرار از تعهداتی که دارید، ابتدا برنامه ریزی بکنید و سپس با آگاهی کامل یک انتخاب هوشمندانه انجام دهید. عاقلانه ترین کار این است که تمام وظایف و مسئولیت های خود را به درستی انجام داده و در کنار آنها به رویاهای خود فکر کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

طالع بینی شخصی امروز / 11 آذر ماه

طالع بینی شخصی امروز / 11 آذر ماهطالع بینی امروز شما نشان می دهد که وقتی نوبت به مراقبت از سلامت جسمی تان می رسد بی دقتی نکنید. شما سعی می کنید در پول صرفه جویی کنید و برای چکاپ دندان ها نزد دندانپزشک نمی روید یا به جایی با ویزیت کمتر می روید. ولی یادتان باشد که هیچ چیز مهمتر از سلامتی شما نیست و باید با بدن خود آنطور که شایسته است رفتار کنید. عمق احساس شما در رابطه ای که دارید می تواند کوه را جابجا کند. با انرژی امروز شما باید از اصول معنوی بالاتری برای تأثیرگذاری استفاده کنید. این یعنی به راه غرور و تکبر نروید و خودتان را جای شریک زندگی تان بگذارید و سعی کنید مسائل را از دید او ببینید. شما در محل کارتان اطلاعات مهمی دارید که می توانید با استفاده از آن در این سیستم حرکت کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

طالع بینی شخصی امروز / 11 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد افکارتان را متمرکز کنید زیرا ایده های روشنی در خصوص کسب درآمد خواهید داشت. در حال حاضر به چیزهای بزرگ فکر می کنیدو مایل نیستید نقشه های متوسط مانع کارتان شوند، به خصوص زمانی که می توانید برروی مسائل اصلی تمرکز داشته باشید. در عین حال مراقبت کنید تا لقمه را اندازه دهانتان بردارید، در غیر این صورت، تلاشتان بیهوده خواهد بود. امروز اورانوس پس روی می کند.تاثیر خاصی بر روابط شما در چند ماه آینده می گذارد.همسرتان زیاد هماهنگی با شما ندارد و رفتار متغییری دارد و در روابط با آنها مشکل پیدا می کنید.کار زیادی در این مورد نمی توانید انجام دهید.اجازه دهید مدتی به حال خودش باشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

طالع بینی شخصی امروز / 11 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد نظر فعلی شما در مورد شاد بودن الزاماً نیازی به تأیید دیگران ندارد.اکنون لذت بردن از کار بیشتر شما را راضی می‌کند پس امروز می‌توانید با در نظر نگرفتن دنیای اطراف خود کاملاً خرسند باشید همینطور می‌توانید سودمند هم باشید.اما باید هوشیار باشید چون ممکن است این کار باعث بی خیالی شما بشود.باید از آرامش خودتان لذت ببرید اما ممکن است بعداً از اینکه کارتان را تمام نکردید خودتان را سرزنش کنید. در محل کار شما امروز خیلی استرس دارید، زیرا دیگران به شما فشار زیادی می آورند. دیگران دیوانه وار کار می کنند و این انرژی آنها شما را به تنش می اندازد. تلاش کنید که به چرندیات گوش ندهید و به واقعیات پایبند باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

طالع بینی شخصی امروز / 11 آذر ماه

طالع بینی امروز شما می گوید امروز روزی است که شما یا شکست عاطفی را تجربه می کنید یا پیروز این رابطه می شوید. برای اطمینان از نتیجه ای مثبت، زیادی چیزی را جدی نگیرید. درجه ای از شدت و نیرو وجود دارد که احتمالاً امروز همه را کوک می کند. یک اقدام بی دقت می تواند فاجعه بیافریند. هر کاری از دستتان برمی آید انجام دهید تا تنش امروز را کاهش دهید. با انرژی امروز شما باید تفاوت بین عشق و رمانس را پیدا کنید، زیرا فرق بزرگی بین این دو وجود دارد. در رابطه شخصی و صمیمی بین شما، یک نفر انگار مانع و سد دیگری می شود، ولی ممکن است موضوع این نباشد. تنها کاری که باید بکنید این است که کلیدی بیابید که جنبه های مختلف شما و شریک زندگی تان را آشکار کند و از آن درست استفاده کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

طالع بینی شخصی امروز / 11 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در رابطه ها حسی از هیجان و انگیزه وجود دارد و هم چنین در مورد روابط عاشقانه زمان خوبی است تا بسیاری از رابطه ها را قوی تر و مستحکم تر کنید. به خاطر داشته باشید که اگر برای هر چیزی که برایتان با ارزش است زحمت بکشید و آن را حمایت و حفاظت کنید خیالتان می تواند بابت تمام مشکلات و مسائل راحت باشد زیرا همیشه موفق هستید. امروز، روز خوبی برای اجرای حرکات مهم است. حتماً‌ در مورد تحصیلات و یا از خارج اطلاعاتی به دست می آورید. امشب، ممکن است جشنی برپا شود. اگراین طور نبود، چرا خودتان تدارک آن را نم یبینید،؟ در هر صورت شما هم قوه تخیل خود را دارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

طالع بینی شخصی امروز / 11 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در روابط خانوادگی خود تا حدودی دچار مشکل شده اید به همین دلیل بسیار ناراحت و غمگین شده‌اید و دیگر توان و قدرت ادامه کارهای اجتماعی‌تان را ندارید. شما به خانواده‌تان بیش از حد اهمیت می‌دهید تا حدی که تمام منافع، هیجانات، خوشبختی‌های خود را به خاطر ﺁنها به هدر داده اید و خود را از تمام ﺁنها محروم کرده‌اید. بین زندگی خودتان و زندگی اعضای خانواده‌تان تعادل برقرار سازید. امروز شانس با شما یار نیست، ولی نباید ایمان و امیدتان را از دست بدهید. ببینید که چه کمکی می توانید بکنید و بیهوده و بیکار ننشینید. امروز شما به دیگر همکاران کمک می کنید و دیگران هم در نهایت به شما کمک می کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

طالع بینی شخصی امروز / 11 آذر ماه

در طالع بینی امروز شما آمده است حساسیت شدید شما در موقعیت خاصی می تواند موجب شود که فوراً نتیجه گیری کنید و نتوانید واقعیت قضیه را ببینید. گرایش شما به این است که قبل از بدست آوردن حقیقت، زود فرضیه سازی کنید. شما بدترین چیزها را فرض می کنید و این باعث می شود که بی جهت استرس بگیرید. در مورد چیزهایی که هنوز نمی دانید صحت دارند یا خیر نگران نشوید. امروز تعامل های جالبی بین شما و شریک زندگی تان وجود دارد. یکی از شما دوست دارد که در قضیه ای که شما دو نفر را آزار می داد تبرئه شود و در عین حال می ترسد که فانتزی ها و انتظارات دیگری را خراب کند. برای هر دوی شما بهتر است که با هم حرف بزنید و قضیه را حل کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

طالع بینی شخصی امروز / 11 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد خیلی آسان است که حواستان پرت شود و لقمه ای بزرگتر از دهانتان بردارید. اجازه ندهید که غرورتان مانع از آن شود که اعتراف کنید که واقعاً بار زیادی را بدوش گرفته اید وگرنه واقعاً زیر بار فشار کمرتان خم خواهد شد. در مقابل یک رئیس یا مقام بالا که خیلی از خود متشکر است موضع محکمی بگیرید. به طور ناگهانی محبوبیت خاصی بین خواهی یا برادرانتان، اگر داشته باشید، پیدا می کنید. به طوری که تا تلفنی صحبت کردن با یکی از آن ها تمام می شود یکی دیگر در خانه تان را می زند. مسلماً آن قدر کار دارید که برای یک لحظه هم نمی توانید استراحت کنید. این طور نیست؟ شاید هم آن قدر سرگرم نگرانی های خودتان هستید که وقت اضافی برای گپ زدن با هیچ کس را ندارید؟

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

طالع بینی شخصی امروز / 11 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اینگونه به نظر می‌رسد که شما با رفتاری حرفه‌ای در حال پرداختن به مسائل هستید، اما روش ارتباط برقرار کردن شما روشی توأم با تظاهر است. مادامی که دیگران فکر کنند شما خیلی گرفتار هستید، ترجیح می‌دهند شما را تنها بگذارند. اما آنقدر هم که به نظر می‌رسد درگیر نیستید و شما بیشتر می‌خواهید خودتان را از حوادثی که در اجتماع، محل کار یا مدرسه می‌افتد دور نگه دارید. لزومی ندارد دور و بر خودتان مرزهایی غیر لازم را به وجود آورید. امروز شما از سوی اطرافیان خود احساس فشار زیادی می کنید. حس می کنید باید به سطح خاصی از عملکرد و بازده برسید و در کارتان کاملاً بی نقص باشید. بیشتر این فشار از درون شماست، نه از سوی دیگران. به خودتان سخت نگیرید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه