معاون استاندار: از ظرفیت بسیج کارمندی قم برای کاهش آسیب‌ها استفاده شود


معاون استاندار: از ظرفیت بسیج کارمندی قم برای کاهش آسیب‌ها استفاده شود

قم-ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: از ظرفیت بسیج کارمندی و کارگری استان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و بستر ورود به توسعه همه‌جانبه استفاده شود.

محمدرضا گروسی عصر یکشنبه در نشست صمیمی فرماندهان یگان‌های بسیج کارمندی قم با استاندار استان عنوان کرد: استاندار قم یکی از مدیرانی بوده که در مسیر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بیشترین تعامل و اختیارات را تفویض کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به توسعه متوازن باید باروحیه بسیجی وارد عمل شد، در شرایط اقتصادی حاضر و عبور از وضعیت معیشتی کنونی راهی جز فرهنگ بسیج و مقاومت نیست.

بسیج کارمندی بازوی توانمند دستگاه‌های اجرایی استان است

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم نیز بیان کرد: با تدابیر جدید سپاه استان، بسیج کارمندی و کارگری با یکدیگر ادغام و ظرفیت این نیروی مردمی در بین ادارات و واحدهای صنعتی استان تقویت‌شده است.

مهدی متقیان گفت: میزهای خدمت دستگاه‌های استان در محل نماز جمعه شهر مقدس قم، شهر کهک و بقعه مبارک امامزاده شاه سید علی(ع) برای بررسی بی‌واسطه مطالبات مردمی برقرارشده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج کارمندی و کارگری استان قم بازوی قدرتمند دستگاه‌های اجرایی در مسیر اجرای راهبردهای کلان استان است.

وی گفت: بسیج کارمندی در ادارات و بسیج کارگری در سطح کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی به کمک مدیریت عالی استان در مسیر دستیبابی به سیاست‌های قم خواهد آمد.

متقیان بیان کرد: برای دستیبابی به اهداف اصلی استان در مباحث فرهنگی و اقتصادی کمیته‌های تخصصی به‌زودی راه‌اندازی می‌شود و فعالیت‌های خود را آغاز خواهند کرد.

فرمانده بسیج کارمندی و کارگری استان قم نیز در این جلسه ابراز کرد: بسیج کارمندی قم آمادگی اجرای کامل ماموریت های استانی در عرصه‌های مختلف را دارا می‌باشد.

سرگرد حسین حسن‌پور ادامه داد: ادغام بسیج کارگری و کارمندی باهدف تعامل بیشتر بین کارفرمایان و واحدهای تولیدی برای رسیدن به اهداف اصلی رونق تولید ایجادشده است.

وی گفت: میز خدمت بسیج کارمندی و کارگری برای بازدید از واحدهای صنعتی و بررسی مشکلات تولیدی استان راه‌اندازی شده است.

حسن‌پور گفت: بسیج کارگری و کارمندی با تمام وجود و با حفظ بی‌طرفی کامل بازوی استان در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر