مردم منتظر خبرهای خوب در خصوص تولیدات داخلی باشند


دبیر کل انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران: مردم منتظر خبر‌ها و اتفاقات خوب درباره تولیدات داخلی باشند.

مردم منتظر خبرهای خوب در خصوص تولیدات داخلی باشندآقای علیرضا نبی در حاشیه مراسم تقدیر از واحد‌های نمونه استان تهران در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: امروز جشن اقتدار، امید، تلاش و عمل بود.
وی با اشاره به اینکه واحد‌های تولیدی در شرایط سخت اقتصادی، مانند امیران عرصه جنگ تلاش کردند، گفت: این تولید کنندگان، امروز هم با تمام توان و قدرت تلاش می‌کنند تا اجازه ندهند که ورود کالای خارجی، اشتغال و رونق تولید را خدشه دار کند.
آقای نبی افزود: کسانی که امروز از آن‌ها تقدیر شد، کسانی بودندکه سرمایه خود را بر نداشتند تا از کشور خارج شوند، بلکه پای وطن خود ماندند و سخت مبارزه کردند.
دبیر کل انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران با بیان اینکه هزار ۳۱۲ واحد زیر مجموعه این انجمن است و مردم باید منتظر خبر‌ها و اتفاقات خوب باشند گفت:: صنعت نساجی واقعا در حال پیدا کردن خود است، صادرات به شدت رونق گرفته، مردم از کالای ایرانی استقبال کردند و در سایه این استقبال است که امکان بالاتر بردن کیفیت فراهم می‌شود.
آقای نبی افزود: مردم باید از تولیدات داخل حمایت کنند تا به کیفیت لازم و استاندارد برسد.
وی گفت:: اگر بخواهیم کالای خوب و استاندارد و در شاُن مردم داشته باشیم، واحد‌های تولیدی باید تولید و مردم نیز باید خریداری کنند و این باعث افزایش کیفیت شده و صادرات کالا و ارز آوری را در پی دارد.
آقای نبی با بیان اینکه ما راهی جز همکاری، همدلی و تلاش برای ارتقاء کشور نداریم تصریح کرد: اکنون وقت تلاش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی