جمعه سیاه، برای اولین بار رنگ نارنجی گرفت!


جمعه سیاه که مهمترین جشنواره فروش در بسیاری از کشورهای جهان است و به تدریج در ایران نیز در حال شناخته شدن است، امسال رنگ نارنجی سفرمارکت را به خود گرفت. این برای اولین بار است که صنعت گردشگری با پیشگامی سفرمارکت وارد...

جمعه سیاه که مهمترین جشنواره فروش در بسیاری از کشورهای جهان است و به تدریج در ایران نیز در حال شناخته شدن است، امسال رنگ نارنجی سفرمارکت را به خود گرفت. این برای اولین بار است که صنعت گردشگری با پیشگامی سفرمارکت وارد جمعه سیاه شد. جمعه نارنجی، بزرگترین جشنواره فروش بلیط هواپیما و تور به مناسبت جمعه سیاه بود که امسال ۸ آذر توسط سفر مارکت برگزار شد.

سفر مارکت موتور جستجو بلیط هواپیما و تور مسافرتی است که به کاربران کمک می‌کند بدون نیاز به گشتن در میان صدها سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما، به آسانی، ارزان ترین و مناسب ترین بلیط هواپیما و تور را پیدا کنند. سفر مارکت با همین رویکرد، قدم به جمعه سیاه گذاشت و اولین حضور جدی خود را با عرضه بزرگترین تخفیف‌ها و کمترین قیمت‌ها در صنعت گردشگری آغاز کرد. در جشنواره فروش جمعه نارنجی سفر مارکت، بلیط هواپیما و تور مسافرتی با قیمت‌هایی بسیار استثنائی و تخفیف‌های چشمگیر عرضه شد.

جمعه سیاه، برای اولین بار رنگ نارنجی گرفت!

خلاقیت زیاد، ایده پردازی عالی و تبلیغات هدفمند موجب شد تا نخستین حضور صنعت گردشگری با کمک سفرمارکت در جمعه سیاه، تبدیل به یکی از جدی ترین پویش‌های فروش فضای بازاریابی دیجیتال کشور در صنعت گردشگری شود.

جمعه نارنجی که با بازخورد چشمگیر و شگفت آور کاربران رو به رو شد، توانست در بازه زمانی بسیار کوتاهی، نام برند سفر مارکت را بر سر زبان‌ها بیندازد و آن را به عنوان نامی جدی و نوظهور در صنعت گردشگری کشور معرفی کند.

این موفقیت جمعه نارنجی و سفر مارکت، البته موجب خواهد شد در آینده‌ای نه چندان دور دیگر برندها و عرضه‌کنندگان اینترنتی بلیط هواپیما با الهام از این حرکت نوآورانه، به تکرار این کمپین در ابعاد و زمان‌های دیگر بپردازند.

سفر مارکت که یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ ایرسا (از پیشگامان فروش اینترنتی بلیط هواپیما) است، یک ابزار نوین و دانش بنیان است که با ایجاد فضای رقابت سالم بین عرضه‌کنندگان و سایت‌های فروش بلیط هواپیما، دسترسی کاربران به بلیط هواپیما ارزان را آسان‌تر از هر زمان دیگری کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!