49 جنگجوی داعش در ولایت ننگرهار به نیروهای امنیتی تسلیم شدند


49 جنگجوی داعش در ولایت ننگرهار به نیروهای امنیتی تسلیم شدند

وزارت دفاع ملی م یگوید که در ادامه تسلیم شدن جنگویان گروه داعش، این بار به تعداد 49 تن از جنگجویان داعش با اعضای خانواده شان که 21 زن و 43 کودک نیز در بین آنها دیده می شود به نیروهای امنیتی افغان تسلیم شده اند. وزارت دفاع ملی در یک اعلامیه ای گفته است که در ادامه تسلیم شدن جنگویان گروه داعش، این بار به تعداد 49 تن از جنگجویان داعش با...

49 جنگجوی داعش در ولایت ننگرهار به نیروهای امنیتی تسلیم شدند

وزارت دفاع ملی م یگوید که در ادامه تسلیم شدن جنگویان گروه داعش، این بار به تعداد ۴۹ تن از جنگجویان داعش با اعضای خانواده شان که ۲۱ زن و ۴۳ کودک نیز در بین آنها دیده می شود به نیروهای امنیتی افغان تسلیم شده اند.

وزارت دفاع ملی در یک اعلامیه ای گفته است که در ادامه تسلیم شدن جنگویان گروه داعش، این بار به تعداد ۴۹ تن از جنگجویان داعش با اعضای خانواده شان که ۲۱ زن و ۴۳ کودک ( در مجموع ۱۱۳ تن) با ۳۵ میل سلاح کلاشینکوف به نیروهای امنیتی افغان تسلیم شده اند.

این اعلامیه می افزاید که از کمتر از یک ماه بدین سو بیشتر از ۱۰۰۰ تن از جنگجویان گروه داعش با اعضای خانواده شان در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار به نیروهای اردوی ملی تسلیم شدند.

وزارت دفاع ملی می گوید: “ولایت های شرقی کشور به خصوص ننگرهار تا روزهای آینده به گونه کامل از وجود داعشی ها پاکسازی خواهد شد. جنگجویان داعشی اکنون توان مقابله با نیروهای افغان‌ را از دست دادند که بی هیچ درگیری به نیروهای اردوی ملی تسلیم می شوند.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد