عکس بگیرید و شغل برنده شوید


عکس بگیرید و شغل برنده شوید

تهران-ایرنا- مسابقه عکس «اشتغال» در یک ایده خلاقانه نفرات برگزیده خود را در یکی از شرکت های صنعتی رفسنجان استخدام می کند.

این مسابقه با محورهای اشتغال و کار افرینی، اشتغال زایی نوآورانه، اشتغال و خانواده، اشتغال و رونق اقتصادی و دیگر موضوعات مرتبط با اشتغال از سوی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با همکاری انجمن سینمای جوان با هدف نمایش هر چه بهتر توانمندی های اقتصادی و کارآفرینی و آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با مشاغل صنعتی شهرستان رفسنجان برگزار می شود.
نکته قابل توجه در این مسابقه این است که یکی از خروجی های مهم این مسابقه کارآفرینی و اشتغال خواهد بود. بر اساس فراخوان منتتشر شده نفرات برگزیده این مسابقه علاوه بر جوایز نقدی در شرکت های صنعتی رفسنجان مشغول به کار خواهند شد.
این مسابقه در ۴ بخش ویژه، حرفه ای، موبایلی و جایزه اشتغال برگزار می شود. که بخش های ویژه و حرفه ای به صورت کشوری و بخش های موبایلی و جایزه اشتغال مختص عکاسان شهرستان رفسنجان است.
برگزاری تور عکاسی و برگزاری ورکشاپ عکاسی از دیگر نکات قابل توجه این فراخوان است.

عکس بگیرید و شغل برنده شوید


همچنین بر اساس اعلام دبیرخانه این مسابقه حسن غفاری، سید محسن سجادی و میکاییل شریفی داوران این مسابقه هستند و مجتبی حیدری نیز مدرس ورکشاپ است.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت بروشور به صفحه اینستاگرامی istarnews.ir مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد