عکس بگیرید و شغل برنده شوید


عکس بگیرید و شغل برنده شوید

تهران-ایرنا- مسابقه عکس «اشتغال» در یک ایده خلاقانه نفرات برگزیده خود را در یکی از شرکت های صنعتی رفسنجان استخدام می کند.

این مسابقه با محورهای اشتغال و کار افرینی، اشتغال زایی نوآورانه، اشتغال و خانواده، اشتغال و رونق اقتصادی و دیگر موضوعات مرتبط با اشتغال از سوی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با همکاری انجمن سینمای جوان با هدف نمایش هر چه بهتر توانمندی های اقتصادی و کارآفرینی و آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با مشاغل صنعتی شهرستان رفسنجان برگزار می شود.
نکته قابل توجه در این مسابقه این است که یکی از خروجی های مهم این مسابقه کارآفرینی و اشتغال خواهد بود. بر اساس فراخوان منتتشر شده نفرات برگزیده این مسابقه علاوه بر جوایز نقدی در شرکت های صنعتی رفسنجان مشغول به کار خواهند شد.
این مسابقه در ۴ بخش ویژه، حرفه ای، موبایلی و جایزه اشتغال برگزار می شود. که بخش های ویژه و حرفه ای به صورت کشوری و بخش های موبایلی و جایزه اشتغال مختص عکاسان شهرستان رفسنجان است.
برگزاری تور عکاسی و برگزاری ورکشاپ عکاسی از دیگر نکات قابل توجه این فراخوان است.

عکس بگیرید و شغل برنده شوید


همچنین بر اساس اعلام دبیرخانه این مسابقه حسن غفاری، سید محسن سجادی و میکاییل شریفی داوران این مسابقه هستند و مجتبی حیدری نیز مدرس ورکشاپ است.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت بروشور به صفحه اینستاگرامی istarnews.ir مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار