جان باختن چهار تن از سربازان نیروهای امنیتی در جوزجان


جان باختن چهار تن از سربازان نیروهای امنیتی در جوزجان

منابع امنیتی می گوید که در یک حمله نیروهای امنیتی افغان بالای مواضع گروه طالبان در ولایت جوز جان 21 تروریست طالب به شمول دو تن از فرماندهان کلیدی شان و سه تبعه اوزبکستان کشته شده اند. محمتد حنیف رضایی سخنگوی قول اردوی 209 شاهین می گوید که قاری امان الله و قاری آغا نظر دو تن از افراد کلیدی طالبان با سه تن اتباع اوزبکستان و16 تن از هراس...

جان باختن چهار تن از سربازان نیروهای امنیتی در جوزجان

منابع امنیتی می گوید که در یک حمله نیروهای امنیتی افغان بالای مواضع گروه طالبان در ولایت جوز جان ۲۱ تروریست طالب به شمول دو تن از فرماندهان کلیدی شان و سه تبعه اوزبکستان کشته شده اند.

محمتد حنیف رضایی سخنگوی قول اردوی ۲۰۹ شاهین می گوید که قاری امان الله و قاری آغا نظر دو تن از افراد کلیدی طالبان با سه تن اتباع اوزبکستان و۱۶ تن از هراس افگنان تحت امر شان در ولسوالی مردیانِ ولایت جوزجان کشته و ۷ تن دیگر آنها زخمی شده اند.

آقای رضایی افزود که این در گیری حوالی ساعت ۲:۰۰ بامداد، در مربوطات ولسوالی مردیان ولایت جوزجان از سوی تروریستان طالب، بالای موقعیت های نیروهای ملی دفاعی وامنیتی آغاز و تا ساعت ۵:۰۰ بامداد ادامه داشت.

وی گفت که در این رویداد ۴ تن از نیروهای امنیتی افغان جان باخته وسه تن دیگر مجروح شده اند.

اما ذبیح الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان در برگه تویتر اش نگاشته است: “شب گذشته بر مرکز و پوسته های دفاعی ولسوالی مردیان ولایت جوزجان حملات انجام شد. در این حملات ۶ پولیس کشته، ۸ تن دیگر زخمی شدند. در جریان نبرد به مجاهدین اسیبی نه رسیده.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...