اعلام آمادگی بسیج هنرمندان برای مشارکت در دومین جشنواره ملی مهدویت


اعلام آمادگی بسیج هنرمندان برای مشارکت در دومین جشنواره ملی مهدویت

جلسه مشترک دبیر جشنواره ملی مهدویت و مسئول بسیج هنرمندان استان قم در خصوص نحوه تعامل هرچه بیشتر در توسعه وترویج فرهنگ مهدویت و تمدن‌سازی اسلامی برگزار شد.

علی حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم و دبیر جشنواره ملی مهدویت، با حضور در سازمان بسیج هنرمندان با سید محمد حسن یزدی نژاد مسئول این سازمان دیدار و گفت وگو کرد.

در ابتدای این دیدار، علی حسینی با اشاره به ظرفیت‎های مختلف جهاددانشگاهی در عرصه‎های مختلف گفت: جهاددانشگاهی پس از انقلاب اسلامی با رویکرد ساماندهی به مراکز دانشگاهی پس از انقلاب و در ادامه در زمینه رفع خلاءهای فنی و علمی و بعدها در زمینه سازندگی کشور و رفع نیاز به واردات محصولات و تکنولوژی در عرصه‌های گوناگون خدمات تاریخی به کشور و انقلاب کرده است.

وی با اشاره به فعالیت‎های فرهنگی جهاددانشگاهی بیان کرد: یکی از زمینه‌های مهمی که در دو سال اخیر در بدنه جهاددانشگاهی ایجاد شده است، جشنواره ملی مهدویت است که به همت واحد استان قم و با هدف توسعه و ترویج گفتمان مهدوی و تمدن نوین اسلامی و همچنین جلب مشارکت و ایجاد فضای ذهنی برای هنرمندان کشور در زمینه مهدویت، تشکیل شده است.

دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت در ادامه با اشاره به بخش‎های مختلف جشنواره بیان کرد: این جشنواره در بخش‎های فرهنگی، هنری و ادبی و کتابخوانی برگزار می‌شود.

در ادامه مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم نیز با اشاره به اهمیت تلاش همگانی و هم افزا در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت بیان کرد: سازمان بسیج هنرمندان با شبکه گسترده هنرمندان بسیجی که در ۹ کارگروه طبقه‌بندی شده‌اند در عرصه‌های مختلف فعالیت دارد.

وی گفت: ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و خدمت‌رسانی بسیج هنرمندان در خدمت اعتلا و توسعه فرهنگ مهدوی و تمدن‌سازی نوین اسلام در دسترس است و امیدواریم بتوانیم با همیاری همه بخش‌ها در رشد جامعه زمینه‌ساز و نقش آفرین باشیم.

در پایان دو طرف در خصوص طرق همکاری بین بخشی در خصوص جشنواره و سایر بخش‌های جهاددانشگاهی و بسیج هنرمندان به گفتگو پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...