گرت ساوتگیت:/ شکست در نیمه‌نهایی جام جهانی غیر قابل جبران است


گرت ساوتگیت:/  شکست در نیمه‌نهایی جام جهانی غیر قابل جبران است

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از بازی این تیم مقابل کرواسی به عنوان یک دیدار جذاب یاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی رقابت های یورو 2020 دیشب برگزار شد و تیم ها حریفان خود را در مرحله گروهی شناختند. انگلیس در گروه D رقابت ها با تیم های کرواسی و جمهوری چک هم گروه شد. همچنین یک تیم دیگر نیز از مسابقات پلی آف به جمع این سه کشور اضافه خواهد شد تا تیم های حاضر در این گروه تکمیل شود.

شاگردان گرت ساوتگیت در اولین بازی خود در تاریخ 14 ژوئن 2020 میزبان کرواسی خواهند بود؛ دیداری که به گفته بسیاری یک نبرد انتقامی برای سه شیرها به حساب می آید چرا که چندی پیش این دو تیم در نیمه نهایی جام جهانی 2018 به مصاف یکدیگر رفته بودند و کرواسی موفق شده بود انگلیس را شکست دهد و راهی فینال شود.

گرت ساوتگیت:/  شکست در نیمه‌نهایی جام جهانی غیر قابل جبران است

سرمربی انگلیس اما معتقد است که شکست در نیمه نهایی جام جهانی جبران نشدنی است. ساوتگیت در این باره گفت: " هیچ وقت نمی توان شکست در نیمه نهایی جام جهانی را جبران کرد. بعد از پیروزی در رقابت های لیگ ملت ها حس خوبی داشتیم اما با این وجود نتوانست باعث تسکین درد شکست در نیمه نهایی جام جهانی بشود. اگر من یک کروات بودم قطعا ترجیح می دادم که در آن بازی پیروز شوم. با این وجود مدت ها از آن بازی گذشته است و فکر می کنم که شاهد بازی جذابی در رقابت های یورو بین ما و کرواسی خواهیم بود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس