بازدید فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کشور از زندان رجایی شهر


 بازدید فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کشور از زندان رجایی شهر

فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کشور به همراه مدیر کل زندان‌های استان تهران با حضور در زندان رجایی شهر از امکانات رفاهی، آسایشگاه و آموزشی سربازان وظیفه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کشور به همراه مدیر کل زندان‌های استان تهران با حضور در زندان رجایی شهر از امکانات رفاهی، آسایشگاه و آموزشی سربازان وظیفه بازدید کرد. سردار محسن ایزدی خواه فرماندهی یگان حفاظت سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با حضور در این زندان بمنظور ارزیابی عملکرد نیروهای یگان حفاظت و سربازان وظیفه از اماکن حفاظتی بازدید کرد.

در این بازدید سردار ایزدی خواه با تأکید بر نقش سربازان وظیفه در حفاظت از زندان و کمک به برقراری و تامین امنیت پایدار افزود: برنامه ریزی، اراده و پشتکار از مولفه های تحقق اهداف سازمانی است و در دوران مقدس سربازی، می توان با بهره گیری از این اصول در مسیر پیشرفت و نیل به همین اهداف، گام های مستحکمی برداشت.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانهای کشور ضمن تبیین اهداف خدمت سربازی اظهار داشت: علاوه بر کارکرد نظامی، دوره خدمت سربازی، آماده کردن شما جوانان جهت حضور در عرصه های مختلف اجتماع است می بایست از این فرصت جهت تعالی بخشیدن به شخصیت اجتماعی خود استفاده کنید.

سردار ایزدی خواه جدیت در انجام وظایف محوله، نظم و انضباط، وظیفه شناسی، ایمان، احساس تعهد، مسئولیت پذیری و رعایت ادب و اخلاق را به سربازان وظیفه توصیه کرد و از آنان خواست تا از فرصت مناسب خدمت مقدس سربازی برای خودسازی و کسب تجربه های مفید استفاده نمایند.

در ادامه این دیدار حیات الغیب مدیر کل زندانهای استان تهران گزارش مبسوطی از ارائه خدمات آموزش، رفاهی و عمرانی با هدف ارتقای روحیه خدمتی سربازان وظیفه ارائه کرد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانهای کشور ضمن حضور در جمع سربازان وظیفه و تبادل نظر با آنان ارائه خدمات در حوزه های مختلف به ویژه بهسازی و زیباسازی اخیر یگان این مرکز را مثبت و اقدامی ارزنده برشمرد./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !