تصاویر جگوار اف تایپ 2021 لو رفت


تصاویر جگوار اف تایپ 2021 لو رفت

به نظر می‌رسد تصاویر رسمی جگوار اف تایپ 2021 کوپه و کانورتیبل فیس لیفت در چندین شبکه اجتماعی منتشر شده است. مهم‌ترین تغییر این خودرو نسبت به نسخه پیش از فیس لیفت در نمای جلو رخ داده جایی که چراغ‌ها به عقب کشیده شده تا نازک‌تر و طویل‌تر باشند. جلوپنجره‌ی بزرگ نیز با آغوشی باز... The post تصاویر جگوار اف تایپ 2021 لو رفت appeared first on مجله...

به نظر می‌رسد تصاویر رسمی جگوار اف تایپ 2021 کوپه و کانورتیبل فیس لیفت در چندین شبکه اجتماعی منتشر شده است.

تصاویر جگوار اف تایپ 2021 لو رفت
مهم‌ترین تغییر این خودرو نسبت به نسخه پیش از فیس لیفت در نمای جلو رخ داده جایی که چراغ‌ها به عقب کشیده شده تا نازک‌تر و طویل‌تر باشند. جلوپنجره‌ی بزرگ نیز با آغوشی باز پذیرای این چراغ‌ها شده است. شاید با دیدن این خودرو کمی به فکر آئودی R8 و یا حتی میتسوبیشی لنسر بیفتید اما منصفانه باید گفت جگوار از چنین طراحی‌ای برای برخی دیگر از محصولاتش همچون XE و XJ هم استفاده کرده است.

تصاویر جگوار اف تایپ 2021 لو رفت
سپر جلو نیز بازطراحی شده و درحالی‌که چراغ‌های عقب خودرو از LED استفاده می‌کنند اما گرافیک آن‌ها کمی شبیه مدل‌های آی پیس و XE فیس لیفت بوده ولی تغییر قابل‌توجهی به خود ندیده‌اند. واضح است که رنگ‌های بدنه و رینگ‌های جدیدی برای این خودرو در نظر گرفته می‌شود.

تصاویر جگوار اف تایپ 2021 لو رفت
ما فعلاً تصویری از کابین اف تایپ 2021 را مشاهده نکرده‌ایم اما گفته می‌شود بزرگ‌ترین تغییرات بخش داخلی خودرو نیز استفاده از پشت آمپرهای دیجیتالی مشابه XE خواهد بود. همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی بهتر به همراه دکمه‌های جدید و برخی متریال با کیفیت‌تر نیز داخل کابین به کار خواهد رفت.

تصاویر جگوار اف تایپ 2021 لو رفت
شایعاتی درباره‌ی استفاده از پیشرانه‌ی 8 سیلندر ب‌ام‌و در قلب اف تایپ به گوش رسیده اما به نظر نمی‌رسد که چنین کاری حداقل در نسل فعلی اف تایپ انجام شود. بجای این پیشرانه احتمالاً شاهد استفاده از پیشرانه‌ی جدید 6 سیلندر توربوی جگوار لندروور با قدرت 395 اسب بخار در اف تایپ 2021 خواهیم بود ضمن اینکه پیشرانه‌های کنونی 4 و 8 سیلندر نیز کماکان در قلب این خودرو خواهند تپید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!