کمک های البرز برای دانش آموزان مناطق سیل زده ارسال شد


کمک های البرز برای دانش آموزان مناطق سیل زده ارسال شد

کرج - ایرنا - 16 کامیون از کمک های نیکوکاران البرز برای دانش آموزان مناطق سیل زده ارسال شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز روز یکشنبه به ایرنا گفت: این کمک ها به ارزش ریالی ۶ میلیارد تومان شامل وسایل گرمایشی، میز و صندلی، رایانه و وسایل کمک‌آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده استان لرستان است.

محمد محمدی فرد افزود: تمام دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در استان البرز آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم نیکوکار استان هستند.

مرکز نیکوکاری فرهنگیان از جمله مراکز نیکوکاری فراگیر در استان البرز است که باهدف توسعه مردمی خیر و احسان در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد امام (ره) ایجاد شده و از روزهای نخست حادثه سیل اخیر کمک‌های قابل‌توجهی را برای هم‌وطنان سیل‌زده استان لرستان ارسال کردند.

محمدی فرد با اشاره به اینکه مرکز نیکوکاری فرهنگیان دارای شبکه منسجمی از مخاطبان است افزود: ۴۶۰ هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل در بیش از یک هزار و ۵۰۰ مدرسه استان البرز به همراه ۲۵ هزار معلم و فرهنگی جامعه هدف مرکز نیکوکاری فرهنگیان در امر توسعه خیر و احسان را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز همچنان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ بنام مرکز نیکوکاری فرهنگیان کمک‌های نقدی خود را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !