طالع بینی شخصی امروز / 10 آذر ماه


طالع بینی شخصی امروز / 10 آذر ماه

رکنا: طالع بینی امروز به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از طالع امروز ماه تولدتان باخبر شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

طالع بینی شخصی امروز / 10 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز در موقعیت خاصی دوست دارید آزادی بیشتری داشته باشید. شاید می خواهید از احساسات خود فاصله بگیرید یا حس می کنید کسی هست که شما را خفه می کند. از طرفی گرایش به حفظ حریم خود دارید و از طرف دیگر می خواهید همنشین و هم صحبتی داشته باشید که از تنهایی درآئید. قبل از آنکه در رابطه ای غرق شوید باید خودتان را به بهترین شکل جمع و جور کنید. انرژی امروز نشان می دهد که رابطه شما به جهت جدیدی نیاز دارد. شما باید جستجوی بیشتری نمایید و باید الهام های شما معنوی تر باشند. هدف مشترک باعث می شود که شما در سطح عمیق تری پیوند بیابید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

طالع بینی شخصی امروز / 10 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز امکان دارد نکته های مهم و حیاتی را فراموش کنید چون کارهای زیادی روی میزتان انباشته شده است که باید انجام دهید.بنابراین زمانی که کسی از شما ایرادی گرفت عصبانی نشوید چون واقعاً می خواهد به شما کمک کند. در حقیقت، شما کمی لجبازی در کارهایتان دارید. ستارگان فعالیت های زیادی برای تان فراهم می کنند . اما شکایت نمی کنید . در حقیقت تمام لحظات امروز را دوست دارید و از اینکه نمی دانید لحظه ای دیگر چه اتفاقی می افتد لذت می برید. فقط اگر امروز کمی کسالت بار شود یا مدتی طولانی در جایی بمانید کلافه خواهید شد . اگر چنین شد در وقت آزادتان کاری انجام دهید که انرژی زا باشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

طالع بینی شخصی امروز / 10 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ارتباط برقرار کردن با یک گروه هم فکر می‌تواند امروز برایتان جالب باشد. این کار باعث یک رشد خلاقانه در شما شده و فرصتی است تا از زندگیت لذت ببرید. شما حتی آمادگی این را دارید که کاری را خارج از حیطه کارهای قبلی‌ات انجام دهید. درمورد اینکه دیگران چگونه فکر می‌کنند نگران نباش، بخشی از فعالیت شما قرار است تغییر کند تا روش زندگی تان را بازیابی نمایید. در محل کار شما امروز خیلی استرس دارید، زیرا دیگران به شما فشار زیادی می آورند. دیگران دیوانه وار کار می کنند و این انرژی آنها شما را به تنش می اندازد. تلاش کنید که به چرندیات گوش ندهید و به واقعیات پایبند باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

طالع بینی شخصی امروز / 10 آذر ماه

طالع بینی شخصی امروز / 10 آذر ماهطالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز بدون هیچ دلیلی اشک به چشمتان می آید. امروز با فردی صحبت کنید که بتوانید سفره دلتان را برایش باز کنید. وقتی ناراحتی شما کمتر شد، آرامش به درونتان راه می یابد. در کنار رود بنشینید و غم هایتان را به آن بسپارید، بگذارید خورشید به آهستگی به شما بتابد و غم هایتان را از دلتان بزداید. گاهی بعضی افراد وارد زندگی مان می شوند و بعضی خارج می شوند و وضع شما خوب باشد یا نباشد، می آیند و می روند. امروز باید صادقانه آنچه در دل دارید بگویید و سعی نکنید که از صحنه زندگی فرار کنید. صداقت و راستگویی همیشه بهترین چیز است و به عشقتان کمک می کند که بداند در چه جایگاهی قرار دارد. خودتان را جای او بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

طالع بینی شخصی امروز / 10 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز لازم است به اموالتان رسیدگی بیشتری کنید و بهتر است برای مدتی مراقب آن باشید.زمان خوبی برای خرید نیست زیرا وقتی خرید کنید از خرید آن پشیمان می شوید.اگر در پرداخت یک قبض کمی گیج شده اید پیش از اینکه به دردسر بیافتید دوباره آنرا بررسی کنید. امروز یکنفر از شما می خواهد لطفی برایش بکنید. غریزه طبیعی شما کمک کردن به دیگران است ولی بهتر است بدانید هدف از آنچه از شما خواسته شده چیست. شما که قصد ندارید کسانی که بدنبال در آوردن مخارج خود نیستند به شما به چشم یک بلیط برنده نگاه کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

طالع بینی شخصی امروز / 10 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد صحبت کردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه‌تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشکار کردن احساساتتان می‌تواند برایتان مشکل ایجاد کند، اما اصرار ورزیدن در دست یابی به آنها می‌تواند تأثیر داشته باشد. متأسفانه فقط نیات خوب شما کافی نیست؛ آنچه که شما به دیگران می‌بخشید می‌تواند برای آنها مشکل‌ساز باشد. تا جایی که می‌توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید. شما امروز در موقعیت خوبی قرار دارید تا از لغزش همکارتان استفاده کنید. مردم به جهت گیری نیاز دارند و شما می توانید به آنها جهت دهید. شخصیت پیشرو و رهبرمدار شما دقیقاً همان چیزی است که لازم است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

طالع بینی شخصی امروز / 10 آذر ماه

طالع بینی امروز شما می گوید احساسات و عواطف شما امروز فعال هستند و ممکن است فوران احساسات را تجربه کنید. در درون شما شتابی شکل می گیرد که نباید آن را نادیده بگیرید یا خاموش کنید. شاید حس می کنید که آنچه باید بگویید برای این موقعیت مناسب نیست. به احتمال زیاد، اگر این احساسات خود را نادیده بگیرید برایتان بدتر است، پس آنها را ابراز کنید، حتی اگر این کار ناراحت کننده است. شما چند بار به عشقتان می گویید که چقدر دوستش دارید و باز هم انگار او باور نمی کند. با انرژی امروز شما راه جدیدی برای ابراز عشقتان به او می یابید. دنبال چیزی باشید که شامل شعر و ماه و شمع و گل و بلبل … باشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

طالع بینی شخصی امروز / 10 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شخصی که دارای قدرت و نفوذ است می تواند به شما کمک کند.در چند روز آینده شما را امتحان می کنند سعی کنید مطابق انتظارات آنها رفتار کنید.اگر تصمیم دارید لباس جدیدی برای خودتان بخرید اکنون بهترین زمان خرید است. شما امروز برنده تمام جوایز جذاب بودن شده اید.هم چنین امروز بسیار احساس خوشی می کنید و اگرهمه آن ها را با هم جمع کنید به این نتیجه خواهید رسید که در این زمان بسیار جذاب شده اید.حیف است اگر امروز بیش از اندازه کار کنید چرا که از رفتن و برگشتن در شهر و یا بودن با افرادی که دوستشان دارید بسیار لذت خواهید برد و تفریح خواهید کرد.شما کاملاً می دانید مردم درباره افرادی که تنها کار می کنند و هیچ زمانی برای تفریح ندارند چه می گویند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

طالع بینی شخصی امروز / 10 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح کردن و سرگرمی است. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود. امروز در محل کار شما در بهترین فرم خود نیستید و احتمالاً اعتماد به نفستان پایین آمده است. مواظب باشید زیرا این خطرناک است. اعتماد زیادی به دیگران باعث می شود که نسبت به ایده ها و افکار معیوب آسیب پذیر شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

طالع بینی شخصی امروز / 10 آذر ماه

در طالع بینی امروز شما آمده است وقتی نوبت به مراقبت از سلامت جسمی تان می رسد بی دقتی نکنید. شما سعی می کنید در پول صرفه جویی کنید و برای چکاپ دندان ها نزد دندانپزشک نمی روید یا به جایی با ویزیت کمتر می روید. ولی یادتان باشد که هیچ چیز مهمتر از سلامتی شما نیست و باید با بدن خود آنطور که شایسته است رفتار کنید. عمق احساس شما در رابطه ای که دارید می تواند کوه را جابجا کند. با انرژی امروز شما باید از اصول معنوی بالاتری برای تأثیرگذاری استفاده کنید. این یعنی به راه غرور و تکبر نروید و خودتان را جای شریک زندگی تان بگذارید و سعی کنید مسائل را از دید او ببینید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

طالع بینی شخصی امروز / 10 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز مهربان صمیمی دلسوز و آرام هستید و دلسوزی و مهربانی باعث می شود تا در قلبتان جایی برای افراد دیگر وجود داشته باشد. در حال حاضر برای دیگران فضایی امن و آرام ایجاد می کنید.زمان خوبی برای پدر و مادرهایی است که می خواهند تغییری برای فرزندانشان ایجاد کنند. سعی نکنید در کارها عجله کنید زیرا کارها مطابق برنامه پیش نمی روند. در نهایت به نفع شما می باشند اما در این زمان از علت و چگونگی آن نمی توانید باخبر شوید. امشب زمان خوبی برای مسافرت های کوتاه است مخصوصاً اگر می خواهید کار و تفریح را با هم ترکیب کنید و می توانید افراد جالب جدیدی را ملاقات کنید که برای شما مفید هستند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

طالع بینی شخصی امروز / 10 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برای شما یک روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه کردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده‌اید را داشته باشید. سپس یک آداب شخصی ایجاد کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان کمک کنید. شما در محل کارتان اطلاعات مهمی دارید که می توانید با استفاده از آن در این سیستم حرکت کنید. متأسفانه نیروی قابل توجهی در مسیر شما مانع ایجاد کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا