دیدار ائمه جماعات از دانشگاه هوا فضای نیروی هوا فضای سپاه پاسداران


دیدار ائمه جماعات از دانشگاه هوا فضای نیروی هوا فضای سپاه پاسداران

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد به همراه جمعی از ائمه جماعات از دانشگاه هوا فضا دیدار کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد به همراه جمعی از ائمه جماعات از دانشگاه هوا فضا دیدار کرد. در این دیدار که عصر سه شنبه، پنجم آذر ماه در دانشگاه هوا فضای نیروی هوا فضای سپاه پاسداران برگزار شد؛ حجت الاسلام نوری زاده به همراه جمعی از ائمه جماعات تهران با سردار حاجی زاده دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار سردار حاجی زاده ضمن خوشامدگویی به مهمانان و تبریک هفته بسیج ، حضور مردم بصیر و انقلابی را در محکوم کردن توطئه دشمنان و فتنه گران نعمت الهی دانسته و افزود: ملت عزیز و بیدار ایران اسلامی همیشه و در همه حال در صحنه بودند چه در عرصه جنگ فرهنگی و چه حتی در سال های دفاع مقدس که حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان به برکت این بصیرت و مجاهدت به دست دشمنان نیفتاد . اگرچه خسارت فراوانی برکشور وارد شد اما دفاع مقدس برکات فراوانی داشت که مهمترین آنها بصیرت و خودباوری ملت عزیز ما در همه عرصه ها بود که اثرات آن را در این سالها می بینیم.

وی با اشاره به موفقیتهای فراوان فرزندان انقلاب در عرصه قدرت نظامی و موشکی در نیروی هوافضای سپاه پاسداران افزود: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) یک حکم ماموریتی است برای همه مردم بخصوص جوانان که می باست به آن با دقت و همت عمل شود و البته تبیین این حکم ماموریتی، رسالتی مهم است که برعهده اهل بصیرت بویژه روحانیون و ائمه جماعات است.

در ادامه حجت الاسلام نوری زاده ، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و البته شهدای امنیت، حضور مردم را در محکوم کردن فتنه گران توفیق الهی دانسته و افزود: امروز حقیقتا از این اقتدار فرزندان امام و انقلاب در سپاه پاسداران و نیروهای مسلح که به تعبیر مقام معظم رهبری عالمانه و مجاهدانه در همه عرصه ها بویژه حوزه دفاعی و صنعت موشکی گام های موفقی برداشتند به خود می بالیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران هدیه و میراث گرانقدر انبیاء و اولیاء الهی برای ملت ما همه بشریت است و امروز وظیفه همه ماست تا در حفاظت از این هدیه الهی بکوشیم. امروز در کشور ما مشکلات متعددی در حوزه های مختلف بویژه اقتصادی وجود دارد و مردم فهیم و بصیر ما مطالباتی دارند اما سخنان مقام معظم رهبری نسخه ای شفا بخش برای همه گان است که اگر بدان عمل کنیم قطعا در مسیر حل مشکلات موفق خواهیم بود همانطورکه شما و همکارانتان در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران به آن عمل نمودید و با اتکا به توان و نیروی داخلی و انجام فرامین حکیمانه رهبری موفقیت های فراونی به دست آوردیدو لبخند رضایت رهبری عزیز را خریدیدکه گوارای شما باد.

حجت الاسلام نوری زاده اظهار کرد: از خداوند متعال مسئلت دارم به ما و همه سربازان انقلاب در عرصه های فرهنگی و تربیتی نیز توفیق فرمان بری از فرمایشات رهبری را عنایت بفرماید تا با عمل و انجام دقیق فرامین ایشان نگذرایم دستورات معظم له مهجور بماند که به فضل الهی ما هم همچون شما موجب رضایت خاطر مقام عظمای ولایت باشیم إن شاءلله

در ادامه این مراسم مهمانان از دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران بازدید کردند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟