سخت‌ترین بازگشت برای گریزمان


سخت‌ترین بازگشت برای گریزمان

مهاجم فرانسوی یکشنبه شب به عنوان بازیکن بارسلونا در واندا متروپولیتانو برابر اتلتیکو مادرید بازی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از آس، آنتوان گریزمان که بهترین شب اروپایی خود را در دیدار بارسلونا و دورتموند گذراند، یکشنبه باید به عنوان بازیکن تیم کاتالانی به واندا متروپولیتانو برگردد. مهاجم فرانسوی هفته گذشته نخستین گلش را در رقابت‌های اروپایی با پیراهن آبی اناری ها به ثمر رساند و با یک شرایط خوب دوباره مقابل اتلتیکو مادرید قرار می‌گیرد. او سال‌ها پیراهن روخی بلانکو را بر تن کرد و می‌توانست در این سال‌ها با گل کردن پنالتی‌اش روخی بلانکو را قهرمان اروپا کند. با این حال توانست قهرمانی در لیگ اروپا و سوپرجام اروپا را به دست آورد. گریزمان در اتلتیکو یک اسطوره محسوب می‌شد. بازیکن دوست داشتنی بود که فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذاشت و به تیم‌هایی همچون منچستریونایتد و بارسلونا که خواهانش بودند، علاقه مندی‌اش را نشان می‌داد. در نهایت هواداران اتلتیکو از او خسته شدند. با این حال او شب‌های بزرگی را برای روخی بلانکو رقم زد و توانست باعث شکست تیم های بزرگی همچون بایرن مونیخ، رئال مادرید، چلسی و بارسلونا شود. او به یک بازیکن سطح اول در جهان تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

بازتاب اظهارات گریزمان در رسانه‌های فرانسه

فردا شب برای گریزمان با توجه به شخصیت و احساساتش یک چالش خواهد بود. او رابطه خیلی صمیمی با دیگو پابلو سیمئونه (سرمربی اتلتیکو مادرید) و بازیکنانی همچون دیگو گودین و کوکه داشت و آن‌ها برایش فراتر از هم تیمی بودند. باید دید چگونه می‌تواند احساساتش را کنترل کند.

مهاجم فرانسوی می‌داند که استقبال خوبی از او نخواهد شد. قطعا دوست داشت شرایط متفاوت می‌شد اما فوتبال حرفه‌ای این چنین است و می‌داند به چه نحوی پیش می‌رود. او پیش از این با اتلتیکو پنج بار به آنوئتا (ورزشگاه رئال سوسیداد) برگشته بود و نتوانست عملکرد درخشانی برجای بگذارد. تنها یک گل به ثمر رساند.

بر این اساس در ۱۰ بازی که برابر رئال سوسیداد انجام داد تنها چهار بار گلزنی کرد. همچنین در آنوئتا سه شکست را تجربه کرد. برای هواداران اتلتیکو جالب خواهد بود که گریزمان در ورزشگاه واندا چه رفتاری از خود نشان خواهد داد. از طرفی برای بارسا مهم خواهد بود که مهاجم فرانسوی‌اش به روند خوبش ادامه دهد.

از زمان افتتاحیه واندا متروپولیتانو (۱۶ دسامبر ۲۰۱۷) که تک گل بازی توسط گریزمان در دیدار برابر مالاگا به ثمر رسید، مهاجم فرانسوی به گلزن همیشگی اتلتیکو تبدیل شد. او در حالی اتلتیکو را ترک کرد که در دو فصل در واندا متروپولیتانو ۲۹ گل به ثمر رساند. این گل ها را در لالیگا، کوپا دل ری، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به ثبت رساند. همچنین شب فوق العاده ای همچون پوکر برابر لگانس داشت.

هیچ بازیکنی به این آمار نزدیک نشده است. آنخل کورئا با ۱۰ گل دومین گلزن است. اکنون در این فصل آلوارو موراتا گلزنی می کند. او توانست رکورد خود را به هشت گل برساند. نکته عجیب در رابطه با مهاجم اسپانیایی این است که نخستین گلش را در این ورزشگاه به عنوان بازیکن چلسی به ثمر رساند.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در