چراغ سبز گواردیولا برای تمدید با سیتی


چراغ سبز گواردیولا برای تمدید با سیتی

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، برای تمدید قرار داد با این تیم ابراز تمایل کرد. نوشته چراغ سبز گواردیولا برای تمدید با سیتی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

چراغ سبز گواردیولا برای تمدید با سیتی

گواردیولا: تمدید با سیتی؟ بله از آن استقبال می کنم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۵
چراغ سبز گواردیولا برای تمدید با سیتی

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، برای تمدید قرار داد با این تیم ابراز تمایل کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد فعلی سرمربی منچسترسیتی در سال ۲۰۲۱ به اتمام خواهد رسید. حضور گواردیولا روی نیمکت سیتی تا سال ۲۰۲۱ رقم زننده طولانی ترین دوران سرمربی گری او در یک تیم خواهد بود. گواردیولا در حالی ۵ سال به عنوان سرمربی سیتیزن ها فعالیت می کند که پیش از این برای مدت زمان کم تری روی نیمکت باشگاه های بایرن مونیخ و بارسلونا نشسته است.

با وجود این که تنها ۱۸ ماه تا پایان قرارداد گواردیولا با سیتی باقی مانده است اما این سرمربی اسپانیایی برای تمدید قرارداد با این تیم ابراز تمایل کرده است. او در این باره گفت:

” بله از آن استقبال می کنم. از کار کردن در این باشگاه رضایت کامل دارم. با این وجود همه چیز به نتایج بستگی دارد. وقتی که برای ۵ سال در یک باشگاه حضور داشته باشید، آن وقت همه چیز به نتایج بستگی خواهد داشت. باید منتظر ماند و دید که امسال و سال بعد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.”

گواردیولا در ادامه گفت:

” من می خواهم شاهد یک رویکرد و نگرش خاص از سوی بازیکنانم باشم؛ این موضوعی نیست که به باشگاه و خواسته هایش بازگردد. باید همه چیز از جمله وضعیت باشگاه و بازیکنان مورد بررسی قرار گیرد و این که بگویم می خواهم قراردادم را تمدید کنم به این راحتی ها نیست. باید حس کنیم که می توانیم با هم موفق شویم و این که از بودن در کنار هم لذت ببریم؛ این مهم ترین چیز است.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس