اجرای پویش اهدای کتاب به مناطق روستایی


پویش اهدای کتاب به مناطق روستایی این روز‌ها در ایستگاه‌های مترو تهران درحال برگزاری است.

اجرای پویش اهدای کتاب به مناطق روستاییمعاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اعلام این خبر گفت::در این برنامه که با عنوان " با کتاب می‌شه " برگزار می‌شود، میز‌های تبادلی در ایستگاه‌های مختلف مترو قرار دارد که شهروندان می‌توانند با مراجعه به این مکان، کتاب‌های مازاد خود را در اختیار دهند.
احسان بیسادی افزود: ما این کتاب‌ها را از طریق گروه‌های جهادی موضوع بندی می‌کنیم و در نهایت به مناطق محروم ارسال خواهیم کرد.
وی گفت:: این برنامه تا دهم آذر ادامه دارد و بیشتر در ایستگاه‌های اصلی مترو تهران نظیر ایستگاه تئاتر شهر، میدان امام خمینی (ره)، میدان صادقیه و میدان‌های پرتردد برگزار می‌شود.
" پویش اهدای کتاب " در ۱۴۰ کتابخانه فرهنگسرا‌های شهرداری تهران و کتابخانه‌های عمومی هم برگزار می‌شود.
نهاد‌ها و سازمان‌ها هم می‌توانند کتاب‌های مازاد خود را در محل کتابخانه ملی به آدرس بزرگراه حقانی غرب به شرق، بعد از مترو حقانی، بلوار کتابخانه ملی، در غربی کتابخانه ملی، طبقه منفی یک، واحد مبادله و اهدای کتاب ارسال کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر و هماهنگی ارسال کتاب‌های اهدایی با شماره‌های ۸۱۶۲۳۱۵۳ و ۸۱۶۲۳۲۴۰، گروه مبادله و اهدای کتابخانه ملی تماس بگیرند.
در این طرح سازمان‌ها و نهاد‌های مختلفی مشارکت دارند که از آن جمله می‌توان به قرارگاه جهادی امام رضا (ع)، موسسه مهر گیتی، انجمن حامی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه و مرکز تبادل و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !