آشنایی دهیاران استان سمنان با مقررات و روش های جاری مالی


آشنایی دهیاران استان سمنان با مقررات و روش های جاری مالی

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از برگزاری دوره آموزشی مقررات و روش های جاری امور مالی ویژه دهیاران و کارکنان دهیاری های استان سمنان خبر داد.

مهدی صمیمیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه سمنان با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با همکاری جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار شد، گفت: در این دوره آموزشی تعداد 300 نفر از دهیاران و کارکنان دهیاری های استان سمنان در شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه، گرمسار و آرادان، دامغان، شاهرود و میامی با مقررات و روش های جاری امور مالی آشنایی پیدا کردند.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی دهیاران با وظایف کارگزاران مالی، مقایسه، تجزیه و تحلیل مقررات مالی عنوان کرد و گفت: در این دوره شرکت کنندگان با مفاهیم قانون تجمیع عوارض و آیین نامه های مربوطه، قانون ارزش افزوده و آیین نامه اجرایی آن و ... آشنا شدند.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان خاطرنشان کرد: آشنایی با منابع درآمدی جدید و وضع عوارض، برنامه های مالی بلندمدت، انواع وام و منابع اعتباری بودجه کل کشور، برنامه مالی- سال مالی، هزینه ها، بودجه عمومی دولت، دریافت ها، اعتبارات جاری، اجرایی و تحقیقاتی، طرح های عمرانی دستگاه های اجرایی و بررسی آیین نامه های مالی معاملاتی از دیگر مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی برای دهیاران استان سمنان بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان