وقوع 3 تصادف در فارس با 7 کشته


براساس اعلام پلیس استان فارس وقوع سه فقره حادثه رانندگی در این استان منجر به کشته شدن هفت نفر شد.

سرهنگ حمدالله هوشمندی، رئیس پلیس راه جنوب استان فارس با اشاره به اینکه سه حادثه رانندگی در نقاط مختلف استان فارس حادث شد، گفت: این حوادث منجر به کشته شدن هفت نفر و مصدومیت هشت نفر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، هوشمندی گفت: یکی از حوادث رانندگی اخیر در محور روستایی بریخون به قلات در شهرستان قیر و کارزین حادث شد که در آن یک دستگاه پژو سواری 405 با تعداد 3 سرنشین با یک دستگاه سواری پژو پارس با 6 سرنشین برخورد کرد.

او با بیان اینکه علت این حادثه انحراف به چپ پژو 405 گزارش شده است، گفت: در این حادثه 2 سرنشین پژو پارس کشته و سه نفر دیگر از سرنشینان 2 خودرو مصدوم شدند.

تجاوز به چپ 4 نفر را به کام مرگ فرستاد

رئیس پلیس راه جنوب استان فارس همچنین گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه سواری لیفان در محور لارستان به سمت جهرم، 4 نفر در دم فوت کردند.

او ادامه داد، علت این حادثه تجاوز به چپ راننده سواری لیفان اعلام شده است.

برخورد 2 خودرو سمند منجر به حادثه شد

براساس گزارش پایگاه خبر پلیس رئیس پلیس راه شمالی استان فارس نیز از برخورد 2 دستگاه سواری سمند در محور "رستم-بابا میدان" و کشته شدن یک نفر و مجروحیت 5 نفر در این حادثه خبر داد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی علت این حادثه را موکول به تحقیقات دقیق‌تر دانست و گفت: در این حادثه راننده یکی از خودروها در دم کشته شد و تمام سرنشینان خودروی دیگر نیز مصدوم شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟