ایران یکی از بهترین تیم‌های فوتسال دنیا را دارد


ایران یکی از بهترین تیم‌های فوتسال دنیا را دارد

مشهد - سرمربی تیم ملی فوتسال اسلواکی گفت: ایران یکی از بهترین تیم‌های فوتسال دنیا را دارد و از اینکه در تورنمنت بین‌المللی فوتسال در مشهد حضور داریم، خوشحال هستیم.

ایران یکی از بهترین تیم‌های فوتسال دنیا را دارد
به گزارش صدای ایران ، مارین برکی، ظهر امروز در نشست هماهنگی و خبری اولین تورنمنت بین‌المللی فوتسال مشهد، هدف از شرکت در این تورنمنت را آمادگی برای بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه از حضور در ایران خرسندیم، افزود: ایران یکی از بهترین تیم‌های فوتسال دنیا را دارد و از اینکه در این دوره از مسابقات حضور داریم، خوشحال هستیم؛ چراکه تیم‌های قوی دنیا در این تورنمنت حضور دارند و از تمامی بازیکنان حاضر در این اردوها در بازی‌ها استفاده خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال اسلواکی در مورد نتیجه این بازی‌ها، گفت: به نظر می‌رسد، بازی‌های سختی در پیش داشته باشیم. در تورنمنت سال گذشته بازی ما با ایران بدون گل و مساوی تمام شد اما امسال سعی داریم که بهتر بازی کرده و ایران را شکست دهیم.

وی در مورد شهر مشهد و امکانات آن، بیان کرد: تمام بازیکنان از حضور در ایران خوشحال هستند. ما قطعاً عکس‌ها و ویدیوهای زیادی از مشهد را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته و برای ایران تبلیغ خواهیم کرد.

همچنین پیتر کوزار، کاپیتان تیم ملی فوتسال اسلواکی، در این نشست مطبوعاتی، اظهار کرد: از اینکه افتخار داریم تا در برابر بهترین تیم جهان بازی کنیم، خرسند هستیم.

ساوینسائو الکساندر، سرمربی تیم ملی فوتسال بلاروس نیز در ادامه این نشست خبری اظهار کرد: این تورنمنت، سومین حضور تیم ما در ایران خواهد بود و هر بار میزبانی خوبی از ما صورت گرفته است. امیدوارم که بازی خوبی داشته باشیم و امتیازات خوبی از این مسابقات کسب کنیم.

وی با اشاره به حضور بازیکنان اصلی تیم ملی بلاروس در این اردو، گفت: با وجود اینکه سومین حضور ما در ایران است، ولی اولین دفعه است که تیم ما در مشهد حضور یافته‌ است. تاکنون از امکانات این شهر راضی بودیم و طی دفعات قبل و حضور در تهران، امکانات آنجا را خوب ارزیابی می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403