عملیات ساخت پاسگاه شهر گلیداغ مراوه تپه آغاز شد


عملیات ساخت پاسگاه شهر گلیداغ مراوه تپه آغاز شد

گنبدکاووس - ایرنا - عملیات ساخت پاسگاه شهر گلیداغ از توابع شهرستان مراوه تپه در شرق استان گلستان روز شنبه در مراسمی با حضور فرمانده انتظامی استان و برخی مسئولان محلی آغاز شد.

فرمانده انتظامی گلستان در حاشیه این مراسم در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به قدمت بالای پاسگاه مستقر در گلیداغ و با استفاده از اعتبارات استانی و همکاری خیران امنیت، عملیات احداث ساختمان جدید این پاسگاه از امروز آغاز شد.

سردار روح‌الامین قاسمی از همکاری آخوند حاج عباس علیزاده امام جمعه گلیداغ به عنوان یکی از خیران امنیت برای ساخت این پاسگاه قدردانی کرد و افزود: امیدواریم این پاسگاه به عنوان جایگاه خدمتی در خور شان مردم منطقه ساخته شود.

وی با اشاره به وجود سه پاسگاه و یک کلانتری در شهرستان مراوه تپه، ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی این پاسگاه تا خرداد سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده انتظامی گلستان بدون اشاره به آمار گفت که تعداد پاسگاه‌های موجود جوابگوی نیاز استان است، اما با توجه به قدمت بالای برخی از پاسگاه‌ها تلاش داریم تا ابنیه انتظامی با همکاری نیکوکاران برای ارائه خدمات بهتر به مردم بهسازی شود.

سردار قاسمی افزود: بهسازی و مرمت ابنیه انتظامی نقش مهمی در گسترش امنیت در سطح جامعه دارد و تحقق این مهم با مشارکت خیران در اولویت فرماندهی انتظامی گلستان قرار دارد.

شهرستان مراوه تپه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمال شرقی استان گلستان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!