افزایش بازرسی از بازار شادگان با هدف نظارت بر قیمت‌ها


افزایش بازرسی از بازار شادگان با هدف نظارت بر قیمت‌ها

آبادان - ایرنا - رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت شادگان با اشاره به افزایش نظارت بر بازار این شهرستان گفت:افزایش قیمت بنزین تاثیری بر قیمت اجناس و کالاها در این شهرستان نداشته‌است.

عبدالامیر ناصری شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: هفت گروه‌ نظارتی با همکاری تعزیرات حکومتی، بهداشت، فرمانداری، راهنمایی و رانندگی، دامپزشکی، اتاق اصناف و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۲ نوبت‌کاری نظارت و پایش قیمت‌ها را در این شهرستان برعهده دارند.

وی با بیان اینکه برای آرامش بازار تلاش می‌کنیم تا کالایی افزایش قیمت نداشته باشد گفت: از شهروندان شادگان انتظار می رود در صورت مشاهده تخلف از طریق سامانه شبانه‌روزی ۱۲۴ موارد تخلف را گزارش دهند تا بازرسان برابر قانون با موارد تخلف برخورد کنند.

ناصری افزایش قیمت سرویس‌ مدارس و آژانس‌های تاکسی تلفنی را غیرقانونی اعلام کرد و افزود:ستاد تنظیم بازار کشور در حال تصمیم‌گیری برای اختصاص سهمیه بنزین به این گروه از خودروهاست و در این خصوص منتظر ابلاغ مصوبه هستیم.

وی به تشدید نظارت‌ و بازرسی‌ در شادگان اشاره کرد و گفت: تاکنون افزایش قیمتی در بخش کالاهای اساسی در بازار شادگان مشاهده نشده است.

ناصری افزود: در ۲ هفته اخیر حدود ۲۰۰ شکایت مردمی در خصوص افزایش کرایه تاکسی‌ دریافت شد و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: کالاهای اساسی به اندازه کافی در بازار شادگان موجود است و هیچ‌گونه کمبودی در بازار احساس نمی شود.

شادگان با ۱۵۰ هزار جمعیت در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در